jeres mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

liten-mamma

Hej damer. Jeg må simpelthen vide noget nu, det er lidt svært at forklare, men forsøger. Hvad laver jeres mænd i hverdagen efter arbejde og i weekenderne? Er de hjemme og hygge med kone og børn, i byen, går til sport  eller noget andet? 

Og hvor mange gange om ugen ?

Min kæreste styrke træner 7 gange om ugen, 1 1/2 time pr dag. Han træner lige efter arbejde og når han så kommer hjem, så hygger han med vores datter og jeg. 

I weekenden har vi lørdag hvor vi laver noget sammen og om søndagen skiftes vi til at tage ind og se Brøndby spille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

MorDk

I hverdagen er han for det meste hjemme og vi er sammen om alt det praktiske. Det er stort set altid ham der laver mad og vasker tøj. Så lægger jeg det sammen osv. 

I weekenden tager han nogen gange ud og fisker. Og har han fri en hverdag kan han også tage afsted. Det er lidt forskelligt. 

Anmeld

22. december 2013

L&V

Anonym skriver:

Hej damer. Jeg må simpelthen vide noget nu, det er lidt svært at forklare, men forsøger. Hvad laver jeres mænd i hverdagen efter arbejde og i weekenderne? Er de hjemme og hygge med kone og børn, i byen, går til sport  eller noget andet? 

Han snupper alle 3kategorier. Sport er der et par gange om ugen, derefter er han hjemme ved os hvilket han os er de andre dage og han ender da os i byen til tider

Anmeld

22. december 2013

M (:

Anonym skriver:

Min kæreste læser i Aalborg, så han pendler dagligt frem og tilbage, og er derved sjældent hjemme før kl 16/17 i hverdagene.

Han arbejder hver 2. Fredag og hver 3. Lørdag, så nogle weekender er han hjemme hele weekenden, de andre skal han afsted enten den ene eller begge dage. 

Han går ikke til noget fast, og er ikke typen der render i byen. Dog jævnligt i biffen med gutterne, men så er det oftest alligevel når jeg er på vej i seng. 

Han hjælper med det huslige og vores barn i det omfang jeg beder ham om det. 

Anmeld

22. december 2013

Zelinasmor

Min kæreste er stort set altid hjemme efter skole. Også i weekenderne. Han leger med vores datter og henter hende næsten altid i dagpleje. Om aftenen spiller han som regel computer eller ser tv til han går i seng. I weekenden hjælpes vi ad med at gøre rent, handle og lave ting med vores datter.

Anmeld

22. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

min kæreste arbejder i butik så han har skæve arbejdstider, men når han har fri hygger han herhjemme... det kan være med PC, PS3 eller TV - nogle gange alene og andre gange sammen med mig...

Når vi har min søn på samvær bliver maskinerne skiftet ud med leg eller også noget Spiderman/umizoomi med knægten...

Anmeld

22. december 2013

Masig

Min kæreste er næsten altid ude med vennerne en aften/dag hver weekend... Det er vigtigt for ham at have en slappe-af-dag i selskab med andre drengerøve... (han arbejder også ofte alene til hverdag)... Han kan også godt tage et par timer i løbet af ugen med nogle venner, og et par gange om året er han væk i nogle dage på drengeweekend, festival og lign....

Men ellers er han hjemme og deltager i dagligdagen.... Gør ikke så meget rent og rydder op, men laver tit mad eller tager sig af drengen imens jeg laver mad....

Anmeld

22. december 2013

B&J

ingen af os gå i byen

vi passer vores arbejde og er her hjemme og hygge.

fordi tit er jeg først hjemme kl 17 om aften og kæresten fri kl 15 og henter bettemanden.

og hvis han ellers skal noget ja så går han over vejen fordi der bor hans ven

så langt hjemme fra er han ikke og når han er det passer han selv men han er max væk i 1½time og det er super for mig.... ellers er vi nok meget familie mennesker

computer ja der sidder han på tvet over den og jeg bærbar så det er lige og film der finder vi noget vi begge vil se. så vi gør meget sammen

Anmeld

22. december 2013

Trekløver(:

Min mand er hjemme, men det sker da at han tager hjem til en kammerat en gang imellem et par timer. Det skal der være plads til. Men det er måske 1-2 gange om måneden, vi har mest parvenner, så vi ses som regel (sammen), sammen med vores venner/veninder.

Han går til udendørs fodbold hver torsdag (men det er jo så kun om foråret og sommer). Men tager en gang imellem med og ser ham spille.

Anmeld

22. december 2013

Sitrani

Anonym skriver:

Min kæreste går til basket 2-3 gange om ugen. Han skal først igang med at færdiggøre sin uddannelse til april, og går derfor hjemme lige nu. Han laver mad, og køber ind, for det meste. Vi er fælles om rengøring og hente\bringe vores datter. Jeg arbejder 32 timer om ugen, og jeg står for vasketøjet. Vi er meget hjemme sammen ellers, udover når han er til basket, eller jeg ses med en veninde eller lign. Ca. h er tredje måned ses han med lidt kammerater og drikker et par øl, men det er sjældent. For det meste er vi bare herhjemme sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.