Min kæreste tager gerne lige en rydde-op tjans og svinger støvsugeren (i læste rigtigt - har en mand der elsker at støvsuge), imens jeg for det meste laver mad.. Så er det ryddeligt og vi kan slappe af sammen om aftenen..
Ellers handler jeg som regel ind da jeg er studerende og er noget før hjemme end ham. Han arbejder tirsdag-søndag fra marts-nov, og har kun fri om mandagen i den periode. Den mandag bruger han som regel på sin sport som både er hobby og arbejde.. Derudover kan han også godt dyrke sin sport en dag eller to i løbet af ugen, alt afhængig af hvordan det passer ind.. i weekender bestræber vi os på at have enten fredag eller lørdag aften sammen selv og den anden dag er frivillig.. Nogle gange ses vi med venner hver for sig eller vennepar sammen.. Vi har fælles kalender på telefonen, så vi kan altid se på farten hvornår den anden er hjemme eller ikke, og forsøger så vidt muligt at være væk på de samme dage eller være hjemme de samme dage.. Firkantet stillet op altså..
Generelt kører vi lidt efter en balance i at vi skal have tid sammen, men også have tid til ting hver for sig.. Det lyder meget enkelt, men det har da selvfølgelig taget noget tid at finde frem til dem rytme hvor det bare kører..
Anmeld