jeres mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.969 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. december 2013

Anonym trådstarter

Hej damer. Jeg må simpelthen vide noget nu, det er lidt svært at forklare, men forsøger. Hvad laver jeres mænd i hverdagen efter arbejde og i weekenderne? Er de hjemme og hygge med kone og børn, i byen, går til sport  eller noget andet? 

Og hvor mange gange om ugen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Hej damer. Jeg må simpelthen vide noget nu, det er lidt svært at forklare, men forsøger. Hvad laver jeres mænd i hverdagen efter arbejde og i weekenderne? Er de hjemme og hygge med kone og børn, i byen, går til sport  eller noget andet? 

min kæreste går ikke til noget fast i hverdagen kører rutinen med Familien og nogle gange i weekenden har han en herretur.. Måske en gang hver 3. måned.. Ellers nyder han at være sammen med os derhjemme eller hvor vi nu skal hen

Anmeld

21. december 2013

LinLin

Anonym skriver:

Min har et lidt anderledes job. Han arbejder primært lør-man otte-ni mdr om året.
De andre dage 'tøffer' han rundt (som han kalder det) herhjemme; ordner sit udstyr (kameraer) og flyver modelhelikopter enten ude eller som simulation på computer. Eller ordner praktisk (hvis jeg har bedt ham om det ??)

Anmeld

21. december 2013

Købmagerkonen

Anonym skriver:

Min kæreste er musiker samtidig med at han har et almindeligt 8-16 job, så han øver fast hver onsdag aften hvor han først er hjemme efter 23, og så er han tit ude at spille i weekender. Nogle gange er han væk på tour i en uges tid.

Han er ikke en, der tager i byen (medmindre det er for at spille), så han er ofte sammen med mig i weekenderne

Anmeld

21. december 2013

Papillon

Min kæreste er aktiv i skolens kor og musicals, som ligger tirsdag eftermiddag og af og til onsdag eftermiddag. Derudover er han aktiv i en forening, der stjæler onsdag aften, nogle weekender, dele af ferier og eftermiddage/aftener til møder. I øjeblikket tager han også gerne til fest eller fredagscafé omtrent en aften hver anden weekend, men er sjældent ude til mere end mellem 22 og 1 om natten.

Sådan ser det ud nu, og jeg synes, det er på grænsen til for meget. Særligt fordi han også taler om at få job ved siden af. Nu giver jeg ham bare lov, og så må vi tage den når den lille kommer - hvis ikke han naturligt vælger noget af det andet fra til den tid.

Anmeld

21. december 2013

lycly

Anonym skriver:

Min kæreste er som oftest altid hjemme. Engang imellem tager han på netcafe med sine venner, men det sker højst et par gange om måneden og så gør han det om aftenen/natten hvor jeg og børnene alligevel sover
Når han er hjemme så ser vi enten film, eller han spiller lidt computer og så hygger vi ellers bare. I hverdagen går der selvfølgelig mest madlavning og børnepasning i den

Anmeld

21. december 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg har en kæreste der sjældent forlader lejligheden efter børnene er afhentet og vi har fået handlet ind  Han vil hellere bruge sin tid herhjemme sammen med os 

Anmeld

21. december 2013

HHC88

Min kæreste tager gerne lige en rydde-op tjans og svinger støvsugeren (i læste rigtigt - har en mand der elsker at støvsuge), imens jeg for det meste laver mad.. Så er det ryddeligt og vi kan slappe af sammen om aftenen..

Ellers handler jeg som regel ind da jeg er studerende og er noget før hjemme end ham. Han arbejder tirsdag-søndag fra marts-nov, og har kun fri om mandagen i den periode. Den mandag bruger han som regel på sin sport som både er hobby og arbejde.. Derudover kan han også godt dyrke sin sport en dag eller to i løbet af ugen, alt afhængig af hvordan det passer ind.. i weekender bestræber vi os på at have enten fredag eller lørdag aften sammen selv og den anden dag er frivillig.. Nogle gange ses vi med venner hver for sig eller vennepar sammen.. Vi har fælles kalender på telefonen, så vi kan altid se på farten hvornår den anden er hjemme eller ikke, og forsøger så vidt muligt at være væk på de samme dage eller være hjemme de samme dage.. Firkantet stillet op altså..  

Generelt kører vi lidt efter en balance i at vi skal have tid sammen, men også have tid til ting hver for sig.. Det lyder meget enkelt, men det har da selvfølgelig taget noget tid at finde frem til dem rytme hvor det bare kører.. 

Anmeld

22. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

I hverdagene er han hjemme halv fire med vores søn (han henter og bringer) hvor vi hjælper hinanden med det der skal gøres. Mad, rengøring, oprydning og leg med knægten . Når sønnen er lagt, spiller han lidt musik og lidt PlayStation og ser fjernsyn sammen med mig.

i weekenderne tager han sommetider i byen med nogen af dem fra hans skole, det sker måske 1gang hver 3. Uge pt, nogengange er det dog lidt oftere. Han tager typisk først afsted hjemmefra når sønnen sover. ellers er vi altid sammen alle 3.

Anmeld

22. december 2013

MortilElias2010

Mm.. efter arbejde... så laver han aftensmad hver dag, ordner praktiske ting såsom at ordne badeværelse eller vaske gang, vaske gryder op etc. leger med Elias. Lige før eller efter Elias er puttet tager han indimellem op på sit jagtstykke.. ellers skriver han dagbog, går til gymnastik med vores søn hver onsdag og fra tid til anden tager han i fiskeklubben/ude at fiske eller er ovre i hallen for at ordne ting der eller i garagen ja eller i haven. Nogen gange alene, andre gange har han enten Elias med eller Puk eller begge to - kun gymnastik og aftensmad er fast 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.