Gæld fra ex mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2013

VIPpigen

Hvis du ikke ved om du har skrevet under, har du enten gjort det i søvne, et meget fraværende tidspunkt, eller han har forfalsket din underskrift. Be om en kopi, så du kan se om det virkelig er din underskrift.

derefter kan du forhandle med dem om en aftale. Hvis det altså er din underskrift, og ikke en forfalsket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Hvis du ikke ved om du har skrevet under, har du enten gjort det i søvne, et meget fraværende tidspunkt, eller han har forfalsket din underskrift. Be om en kopi, så du kan se om det virkelig er din underskrift.

derefter kan du forhandle med dem om en aftale. Hvis det altså er din underskrift, og ikke en forfalsket

Vores forhold bare ikke været den bedste. Han har manipuleret med mig rigtig meget. Jeg gjorde faktisk alt hvad han sagde. Det var forfærdelig. 

Jeg ringer i morgen og snakker med dem. Spørger dem om det er muligt at de kan sende mig et kopi af kontrakten. 

Anmeld

18. december 2013

mogms

Anonym skriver:

Vores forhold bare ikke været den bedste. Han har manipuleret med mig rigtig meget. Jeg gjorde faktisk alt hvad han sagde. Det var forfærdelig. 

Jeg ringer i morgen og snakker med dem. Spørger dem om det er muligt at de kan sende mig et kopi af kontrakten. 

Ja gør det og smid en update her :-) held og lykke

Anmeld

19. december 2013

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Jeg kan ikke helt huske om Jeg har underskrevet det, men han siger at jeg har. kan man gøre hvis man har underskrevet det?

Kender flere, der er endt med ex'ens gæld. Desværre, især hvis du har skrevet under.

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

mogms skriver:

Ja gør det og smid en update her :-) held og lykke

Har lige snakket med dem, de siger at kontrakten er underskrevet af begage partner, derfor skal jeg også betale. jeg forklarede ham situationen, så sagde han at jeg skulle vente til deres advokater kontakter mig og lave en aftale med dem. 

Problemet er at min eks ikke gider at betale noget af det. Ellers kunne vi får en rigtig fid aftale. 

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

Mor til Majbørn skriver:

Kender flere, der er endt med ex'ens gæld. Desværre, især hvis du har skrevet under.

Jeg kan ikke forstår at folk kan være så egoistiske. Det er jo ham der har brugt det penge på sjov og ballade og nu skal jeg byde for det. Det er simpelthen utroligt. Gælden skal betales så må jeg skaffe det penge vi kommer til at aftale med advokaterne om. Når man låner penge skal man også betale dem tilbage. 

Anmeld

19. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Jeg kan ikke forstår at folk kan være så egoistiske. Det er jo ham der har brugt det penge på sjov og ballade og nu skal jeg byde for det. Det er simpelthen utroligt. Gælden skal betales så må jeg skaffe det penge vi kommer til at aftale med advokaterne om. Når man låner penge skal man også betale dem tilbage. 

Få sendt en kopi med de underskrifter..... Så du er sikker på han ik har fusket og kan desværre meddelse dig at betale han ikke kommer du til at betale gildet 

Anmeld

19. december 2013

pussekat

Anonym skriver:

hejsa
gør som mig sige til dem at gæld skal dele og du kun vil betalt 1/2 af det og ikke det hele for så får dig exmand den andet 1/2 af glæd og tro mig her kamp i over 9 år nu med det og her en gæld på over 300000 kr og min x betalt ikke en kr selv og han her skriv undet på det også og de vil hele have det 1/2 end ikke når da

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa
gør som mig sige til dem at gæld skal dele og du kun vil betalt 1/2 af det og ikke det hele for så får dig exmand den andet 1/2 af glæd og tro mig her kamp i over 9 år nu med det og her en gæld på over 300000 kr og min x betalt ikke en kr selv og han her skriv undet på det også og de vil hele have det 1/2 end ikke når da

Hold da op, han har givet dig en stor gæld. 

jeg har nemlig selv tænkt over at dele den hal, for vil ikke være en dårlig betaler for han ikke kan finde ud af at tage ansvar. 

Jeg ved bare ikke om jeg kan får det til at funger sammen med økonomi. 

Anmeld

19. december 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej. 

da mig og min eks mand fandt sammen, havde han rigtig meget gæld. Da vi flyttede sammen og fik barn sammen, der samlede han alt gæld til et lån. Han skrev mig som medansøger uden at snakke med mig om det. 

Nu da vi ikke er sammen mere er han stoppet med at betale den gæld. For han ikkr har råd til at betale den, han betaler heller ikke børnebidrag. Han har råd til at købe den nye iPhone kontant. Så i dag har jeg modtaget et brev fra det sted gælden er taget, at jeg skal begynde at betale for gælden inden ti dage. 

Jeg har virkelig ikke råd til at betale, da jeg skal forsøge to små børn. Er der nogen der har forstand på det? kan jeg komme udenom at betale? 

SKAL han ikke betale børnebidrag?

Kan du evt. prøve at få en aftale med banken om at du betaler den ene halvdel af lånet, og så må din eks-mand have ansvaret for den anden halvdel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.