Forelskelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2009

BinaMor

jeg var 8 år da jeg så den dejligste fyr på  20år ...så var jeg forelsket.. !!!

han blev dog først forelsket i mig da jeg blev ældre og vi igen mødtes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

grinbidderen

mig og lasse havde snakket lidt sammen over nettet også mødtes vi og skulle i tivoli og sener på aften kysset han mig men syntes ik lige det var en jeg ville have noget at gøre med men 2 dage efter mødtes vi igen hvor jeg var med til noget barnedåb for hans vennepar og der efter begyndte vi at komme sammen 2 mår fandt jeg ud af jeg var gravid så der har ik været den store kærlighed mellem os ihvertifald ik fra min side, har osse været tæt på at forlade ham mange gange syntes ikke vi passer sammen.. Desværre ikke og i sær når vi har et barn sammen som snart blir 1 år

Anmeld

29. juli 2009

Dictes mor

Jeg boede sammen med en anden, da jeg mødte Per, og jeg faldt fuldstændig for ham. Jeg mødte ham til en fest, og vi snakkede hele natten. Han fik mit telefonnummer og lovede at skrive. Jeg sov hos en ven den nat, og på vej hjem i bussen ringede Per, og vi snakkede lidt mere. Jeg skyndte mig hjem fra banegården, for at løbe op til lejligheden og slå op med ham jeg boede med, for jeg vidste bare, at jeg måtte have Per. Jeg flyttede fra min eks-kæreste samme dag, og har været sammen med Per i over syv år nu. Det var en lidt hektisk og dramatisk start på det hele, men vi har været rivende forelskede lige siden vi så hinanden første gang. Sjovt, hvordan man bare ved sådan nogle ting...

Anmeld

3. august 2009

siw84

jeg mødte min kæreste på nettet.. vi skrev og snakkede i tlf. sammen i 14 dage før vi mødtes første gang... og det var bare kriller i maven og det hele den dag... vi var meget unge og var kun sammen i 2 mdr. før vi slog op... men 2 mdr efter fandt vi sammen igen vildt forelskede, og vi havde så 8 års dag 18 juni i år og venter vores første...

men vil ikke gøre det hele til en sukker sød historie.. for self. har da der været tider hvor vi fx. har været rigtig uvenner og skændes hvor man har tænkt om han var den rette... men det er han og vi har holdt sammen trods mange udfordringer..

Anmeld

3. august 2009

SaNiNa

hos os var det kærlighed ved førsye blik og var sikker på det var ham, selvom vi har haft en meget kort pause...

og nu er han min mand og far til min vidunderlige søn

Anmeld

3. august 2009

Honningblomst

Ja, jeg blev forelsket i ham stort set med det samme....kom hjem hos ham med en veninde og han sad der i underbukser, brækket ben og gammel t-shirt...da jeg gik hjem fra ham, ringede jeg til min veninde og sagde jeg havde mødt manden i mit liv....og det tror jeg faktisk han var...forskellige omstændigheder gjorde så bare at det ikke kunne fungere...men tror faktisk ikke jeg finder en mand efter ham.
Så han er og bliver nok bare min store og eneste forelskelse...
Knus Eva..

Anmeld

3. august 2009

Nanna1985

Min mand og jeg mødtes igennem fælles venner.. Han blev møg forelsket i mig hurtigt og jeg synes han var en utrolig sød fyr, men var ikk forelsket med det samme  Vi var venner en 3 mdr´s tid, før vi begyndte at blive kærester..

Idag er vi gift, bor i hus sammen, har en dejlig hund og den smukkeste pige på knap 3 år og vi venter endnu en smuk prinsesse pige sammen her om 4 uger  Vi har været kærester i 7 ½ år og vi har været mand & kone i 5 mdr

Anmeld

3. august 2009

Mary

Min mand og jeg mødtes i Jomfru Ane gade  Jeg forelskede mig dybt i ham den første aften og kunne slet ikke bære at se ham gå hjem. Det var virkelig så jeg fik gåsehud, og kildren i maven konstant til jeg så ham igen! 

2 dage efter skulle jeg besøge ham, og da jeg gik ned ad gaden hen til hans hovedør satte jeg håret op og slog det ud, satte det op og slod det ud........mange mange gange!!! Var så nervøs  Den aften sov jeg hos ham, og flyttede aldrig hjem i min 'egen' seng derefter  

Vi har snart været sammen i 5 år, gift i 3 år og 3. barn på vej, hehe..... Men jeg er stadig meget forelsket og slet ikke i tvivl om at vi skal følges ad for altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.