Isabella_mor skriver:
Godt....
så har du ret til at bede om at få billederne slettet... det er bondefangeri at tage billederne og få en model til at sige ja i det omfang han fik dig til det, og så derefter at sige at de skal bruges på hjemmesiden.
hvis du gerne vi have taget nøgenbilleder hos en fotograf som kun skal være til privat brug, så skal du nok komme til det...
Der er heldigvis masser af søde og rare fotografer som gør det til en billig penge, fordi de øver sig.
så væk med ham og de billeder.
Ja er glad for at jeg er opdraget, til ikke "bare" at skrive under på hvad som helst.. Pyyyh 
Jamen, det var egentlig ikke fordi jeg som sådan ville have taget nøgenbilleder. Det startede jo lidt med, at manden og jeg fik taget nogle, hvor man jo kunne se lidt med rumpe og bryst men med maven i fokus, og nogle hvor det var tildækket af hånd, gardin mm.
Men også nogle med trusser/bh/nederdel, som vi kunne vise til familien. Overstående var udelukkende til privat forbrug.
Også ved jeg ikke om ham fotografen har tænkt at jeg var et godt motiv, eller hva' pokker 
Men altså - hvis han så kan overtales til at vi betaler for sessionen og billederne - så overlever jeg da de 700 kr - eller at han sletter dem helt.. 700 kr synes jeg ikke er mange penge, ift. at min krop forbliver privat, og er da enig med ham i, at der sikkert blev nogle gode billeder imellem! MEN de skal ikke vises til alle og enhver 
Anmeld