Øv oplevelse hos fotograf :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Han skulle vel aldrig komme fra skive?

Nej, fra Fyn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Nej, fra Fyn 

jeg var ude for lidt af det samme da jeg fik min datter og sku ha taget billeder med hende... Han lavede samme nr eller ville... Det endte med jeg ringede til dem der stod for det FOTO tilbud jeg fik mht baby billeder og skal lOve for der var en der fik tørt på... Desværre forsætter han blot med det næste offer....

Anmeld

17. december 2013

C-Dog

Wow, ham vil man da nødig møde!!.. Du ringer bare til ham og siger at du ikke vil have nogle nøgenbilleder liggende offentligt. Og hvis han ikke vil acceptere det, må du jo hyre en advokat eller et tæskehold alt efter hvad fotografen har fortjent. Selvfølgelig skal en fotograf ikke lægge billeder ud af dig som vil gøre dig utilpas. Og en god fotograf vil acceptere dette for en god fotograf har rigeligt med billeder at lægge ud på div sider osv.

Anmeld

18. december 2013

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Selvf. Må du sige nej.
Du skal jo ikke føle dig tvunget :/

Hvis han bliver sur så tilbyd at betale for sessionen.

Håber virkelig det løsersig for det da ikke rart hvis der skal ligge sådan nogle billeder.

Anmeld

18. december 2013

SanJose

Anonym skriver:

Nej, fra Fyn 

Må jeg spørge hvem det er?

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

jeg var ude for lidt af det samme da jeg fik min datter og sku ha taget billeder med hende... Han lavede samme nr eller ville... Det endte med jeg ringede til dem der stod for det FOTO tilbud jeg fik mht baby billeder og skal lOve for der var en der fik tørt på... Desværre forsætter han blot med det næste offer....

Ringede du til dem under fotoshottet eller?

Anmeld

18. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Ringede du til dem under fotoshottet eller?

Jeg fik taget en billed pakke der var i sin tid... noget med 12 billeder en hver måned af den lille første år... 

den ene var et hvor jeg stod med min datter på armen, hvor jeg var bar med ryggen til.. efter det kom han med div ønsker om at tag billeder af mig, sammen med hende... sagde ja men da jeg møder op til næste billed, vil ha ikke tag af hende men kun af mig nøgen....  vidste slet ik hvad jeg skulle gøre.... men sagde jeg ik havde tid den dag, og i 2 dage kimede han mig ned.. da det var sket i forbindelse med billeder der sku tages af min datter fandt jeg frem til formanden indenfor foto tilbudet.. det var en masse fotografer der var gået sammen.... de har tit en slags forening fotografer, hvor der er formand osv og ringede dertil... 

Det var desværre ik første gang det var sket, men skal love for at han fik lov at betale alt tilbage, og en over nakken dog er det vist stadig det samme...

de er i en form for forening med div retningslinjer og følger de ikke dem, ja så kan man klage...  

Politiet ville intet gøre, selvom han havde ringet og truet osv. 

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Wow, ham vil man da nødig møde!!.. Du ringer bare til ham og siger at du ikke vil have nogle nøgenbilleder liggende offentligt. Og hvis han ikke vil acceptere det, må du jo hyre en advokat eller et tæskehold alt efter hvad fotografen har fortjent. Selvfølgelig skal en fotograf ikke lægge billeder ud af dig som vil gøre dig utilpas. Og en god fotograf vil acceptere dette for en god fotograf har rigeligt med billeder at lægge ud på div sider osv.

Ja han har netop rigtig mange billeder liggende på hans hjemmeside i forvejen..

Og generelt var den første oplevelse hos ham rigtig god!

Men der havde jeg jo også min mand at støtte mig op af, og søge tryghed ved, når jeg blev lidt nervøs..

Jeg fik i hvert fald den seddel med "aftalen" med hjem, som vi kunne kigge på, sagde han. Og vil da lige høre hvilke billeder han gerne vil bruge til hjemmesiden, inden jeg ringer til ham, for hvis de er for grænseoverskridende, må vi jo tilbyde ham at betale for fotosessionen, eller slå halv skade, idét jeg ikke blev informeret om hans "bagtanker" inden billederne blev taget.. Mon ikke man kan det?

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Selvf. Må du sige nej.
Du skal jo ikke føle dig tvunget :/

Hvis han bliver sur så tilbyd at betale for sessionen.

Håber virkelig det løsersig for det da ikke rart hvis der skal ligge sådan nogle billeder.

Tak, det er rart at høre, at det er lovligt at sige nej.. 

Ihh man føler sig dum nu her.. Kunne jeg ikke bare have tænkt lidt længere igår 

Anmeld

18. december 2013

Stumpen

Anonym skriver:

Ja han har netop rigtig mange billeder liggende på hans hjemmeside i forvejen..

Og generelt var den første oplevelse hos ham rigtig god!

Men der havde jeg jo også min mand at støtte mig op af, og søge tryghed ved, når jeg blev lidt nervøs..

Jeg fik i hvert fald den seddel med "aftalen" med hjem, som vi kunne kigge på, sagde han. Og vil da lige høre hvilke billeder han gerne vil bruge til hjemmesiden, inden jeg ringer til ham, for hvis de er for grænseoverskridende, må vi jo tilbyde ham at betale for fotosessionen, eller slå halv skade, idét jeg ikke blev informeret om hans "bagtanker" inden billederne blev taget.. Mon ikke man kan det?

Husk at få på skrift hvilke billeder han vil bruge og det skal du underskrive.. Du kan ikke underskrive at han må bruge alle og mundtlig have en aftale om hvilke han vil bruge.. For bryder han så aftalen, så kan du intet gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.