Anonym skriver:
Ringede du til dem under fotoshottet eller?
Jeg fik taget en billed pakke der var i sin tid... noget med 12 billeder en hver måned af den lille første år...
den ene var et hvor jeg stod med min datter på armen, hvor jeg var bar med ryggen til.. efter det kom han med div ønsker om at tag billeder af mig, sammen med hende... sagde ja men da jeg møder op til næste billed, vil ha ikke tag af hende men kun af mig nøgen.... vidste slet ik hvad jeg skulle gøre.... men sagde jeg ik havde tid den dag, og i 2 dage kimede han mig ned.. da det var sket i forbindelse med billeder der sku tages af min datter fandt jeg frem til formanden indenfor foto tilbudet.. det var en masse fotografer der var gået sammen.... de har tit en slags forening fotografer, hvor der er formand osv og ringede dertil...
Det var desværre ik første gang det var sket, men skal love for at han fik lov at betale alt tilbage, og en over nakken dog er det vist stadig det samme...
de er i en form for forening med div retningslinjer og følger de ikke dem, ja så kan man klage...
Politiet ville intet gøre, selvom han havde ringet og truet osv.
Anmeld