Mor11 skriver:
Hmm, jeg tænker også at det er fordi han ikk er så vant til det. Ikke dermed sagt at man skal hærde dem fra spæde, men jeg tror det er sundt nok at de bliver passet af og til som små, så de lærer at det er okay. Men, nu er din dreng lidt større, så jeg tror bare du skal stole på at det er okay. mormor og morfar skal nok passe godt på ham, og jeg tvivlet på han har været ked hele tiden
så han skal nok blive god til det, hvis du bare giver dem lov til at have ham lidt alene af og til. Bare en eftermiddag eller lign.
Derudover skal du tænke på hvordan du selv fremstår når du kører derfra. Er du nervøs, fribrilsk eller andet, for så opsnapper din søn lynhurtigt at situationen ikke er helt tryg 
Jeg er ikke utryg ved at andre passer ham

Grunden til, at min søn ikke er blevet passer er, at jeg vil nyde ham de weekender jeg har ham.
Min søn var helt sikkert ikke ulykkelig hele aften, men han vendte tilbage flere gange, og skulle trøstes. Mine forældre har passet ham før, og min mor synes han var mere påvirket denne gang. Han er også enormt mor-glad, så det kan også være tale om en periode. Uanset hvad, så vil jeg følge rådet og få ham passet lige mere i ny og næ
Anmeld