Hej med jer!
Jeg vidste ikke helt, hvad jeg skulle kalde overskriften men here goes:
Min søn er 2,7 år gammel, og er delebarn. Han er hos sin far hveranden weekend og en hverdag i modsatte uge. Dette betyder, at min søn meget sjældent bliver passet, da jeg stræber efter at passe min aftaler uden barn ind efter samværsdagene. Det kan ikke altid lade sig gøre.
Eksempelvis var i går til 30 års fødselsdag. Mine forældre (som min søn ELSKER) passede ham. Jeg har i den seneste uge løbende snakket med ham omkring, at mormor og bedstefar kommer, og de skal passe, og det har han reageret positivt og negativt på. Det gik okay med at få sagt farvel, men i løbet af aften blev han ked af det, sagde "min mor", var til at trøste. Han var meget glad da han vågnede i morges og så at mor var hjemme igen, og han har været omkring mig det meste af dagen. Vi har også i dag snakket om, at han i går blev passet hvortil han har svaret "mig græd".
Jeg vil egentlig gerne høre, om jeres børn også har det svært med at blive passet. Om I mener at jeg kan gøre noget anderledes?
Jeg kan selvfølgelig vælge at fravælge alle de invitationer jeg får, når de ikke ligger i samværsdagene, men jeg synes ikke det er holdbart. Det skal lige siges, at jeg altid prioriterer og vælger kun de ting til som er vigtige for mig at deltage i og som jeg husker, så handler det om tre gange min søn er blevet passet, siden jeg blev alene med ham siden juni 2012.
Vh. Louise
Anmeld