Stresser i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

mommy1991

Der er noget jeg ikke forstå. Jeg læser tit her inde om testdag og ægløsnings test.
(Kan godt forstå dem som er i behandling)
Men synes også at det bare drejer sig om par som lige er startet Pb.

Selvfølgelig kan jeg jo egentlig være ligeglad hvad andre gør. Jeg undre mig bare. Jeg ville da selv få vanvittigt med stress hvis jeg hele tiden skulle tænke på hvornår vi skulle knalde og hvornår jeg skulle teste..
Kan man ikke bare slappe af og nyde hinanden?
Jeg ved selvfølgelig godt hvornår der ca er æl, men ville aldrig bruge æl. Men har man ikke nogen regelmæssig mens, kan jeg også se at det er nødvendigt. ..

Hvor meget er jeres baby planlagt? ??

Jeg smed p-pillerne okt. 2012 og så havde vi bare sex når vi havde lyst, intet planlagt sex på den måde og ingen æl-teste. Havde en positiv graviditetstest nov. 2012 og Leander kom til verden juli 2013 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

MyLove E

Manna skriver:

Kom igen, når du har prøvet uden held i 1-2 år. Så kan det godt være, du har ændret mening.
Det ønsker jeg selvfølgelig ikke skal ske for dig, men bare for at sætte det lidt i perspektiv.

Nu skriver jeg jo også at hvis man er i behandling, ja eller prøvet i mange år. Så kan jeg godt forstå det..

Så slap helt af ...

Anmeld

12. januar 2014

Sitrani

MyLove E skriver:

Der er noget jeg ikke forstå. Jeg læser tit her inde om testdag og ægløsnings test.

Selvfølgelig kan jeg jo egentlig være ligeglad hvad andre gør. Jeg undre mig bare. Jeg ville da selv få vanvittigt med stress hvis jeg hele tiden skulle tænke på hvornår vi skulle knalde og hvornår jeg skulle teste..
Jeg ved selvfølgelig godt hvornår der ca er æl, men ville aldrig bruge æl. Men har man ikke nogen regelmæssig mens, kan jeg også se at det er nødvendigt. ..

Tror det for mange handler om hvor ivrig man er  Vi er igang med PB2  Og jeg har da regnet lidt på min cyklus, det gjorde jeg ikke første gang...... Men mest fordi vi ikke har så meget sexy-time herhjemme, så hvis ikke jeg regnede cyklussen ud, så ville jeg ikke blive gravid tror jeg... Så bare for at være lidt mere "på den sikre side" så tæller jeg dage stille og roligt... Men ikke noget jeg stresser med eller noget, det skal nok komme  

Anmeld

12. januar 2014

M (:

MyLove E skriver:

Vores baby er ikke mere planlagt end at vi knaldede, når vi havde lyst (dog var lysten liiidt større omkring ÆL, men vi har ikke brugt teste). Vores søn er lavet i første hug (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.