Stresser i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2013

MyLove E

esioul skriver:

Jeg forstår godt din pointe med tråden.

Vi har været i gang alt for længe. - og er i behandling nu.

Jeg har slet ikke kontrol over projekt baby, men jeg får kontrol ved hjælp af æl teste og får en sejer af at se en positiv æl test hver måned, så fungerer den del da

Jeg lyder nok lidt små tosset, men det er sådan det er

Mit bedste råd til dem der ikke har prøvet særlig længe er også at slappe af og nyde det.

Men dig kan jeg godt forstå. Håber virkelig det snart lykkedes for jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

esioul

MyLove E skriver:

Men dig kan jeg godt forstå. Håber virkelig det snart lykkedes for jeg

Mange tak

Anmeld

15. december 2013

LinLin

Jeg har aldrig brugt æl-test men kan mærke hvornår jeg har det. Sååå det er vel lidt organiseret fordi jeg er ekstra "villig" lige deromkring

Anmeld

15. december 2013

Tulipan

MyLove E skriver:

Der er noget jeg ikke forstå. Jeg læser tit her inde om testdag og ægløsnings test.
(Kan godt forstå dem som er i behandling)
Men synes også at det bare drejer sig om par som lige er startet Pb.

Selvfølgelig kan jeg jo egentlig være ligeglad hvad andre gør. Jeg undre mig bare. Jeg ville da selv få vanvittigt med stress hvis jeg hele tiden skulle tænke på hvornår vi skulle knalde og hvornår jeg skulle teste..
Kan man ikke bare slappe af og nyde hinanden?
Jeg ved selvfølgelig godt hvornår der ca er æl, men ville aldrig bruge æl. Men har man ikke nogen regelmæssig mens, kan jeg også se at det er nødvendigt. ..

Hvor meget er jeres baby planlagt? ??

Vi begyndte at bruge ÆL test efter jeg havde tabt i uge 8, fordi vi gerne hurtigt ville være gravide igen. Og når vinduet for at blive gravid er forholdsvis lille er det bare nemmere at vide hvornår det er vigtigt at man har tid til at hygge sig, når man også skal have tid til at læse til eksamen eller arbejde osv
Så hun er 100 % planlagt

Anmeld

15. december 2013

LilleSmølf

Vi lever mere efter knald, når lysten er der filosofien herhjemme

Kunne aldrig finde på at bruge ÆL teste (medmindre vi altså have prøvet rigtig længe) for det er et mega mood-kill for mit vedkomne at have sex på dén baggrund. Men hver sin smag, selvfølgelig

Men den får så også godt med gas herhjemme så vi rammer alligevel ÆL hver måned uanset når vi engang går igang igen

Anmeld

15. december 2013

MyLove E

LilleSmølf skriver:

Vi lever mere efter knald, når lysten er der filosofien herhjemme

Kunne aldrig finde på at bruge ÆL teste (medmindre vi altså have prøvet rigtig længe) for det er et mega mood-kill for mit vedkomne at have sex på dén baggrund. Men hver sin smag, selvfølgelig

Men den får så også godt med gas herhjemme så vi rammer alligevel ÆL hver måned uanset når vi engang går igang igen

Det er og sådan jeg har det :-D
Vi havde nogenlunde styr på hvornår jeg havde ÆL.

Testdag var hellere ikke noget jeg brugt. Hvis jeg gik over tit så tog jeg en test. Ellers fik jeg jo mens og så var der jo ingen grund til at tage en..

Anmeld

15. december 2013

VIPpigen

Vi var enige om at pillerne røg ud. Men jeg havde overhovedet ikke gjort noget ekstra ud af vores sexliv... Vi havde sex når vi havde lyst, jeg havde ikke sat mig ind i ægløsning, eller noget, det eneste jeg holdte øje med var hvordan min mens var efter pille stop. Jeg ville gerne sådan ca vide hvornår jeg forventede næste mens, og jeg arbejdede ud fra en 28 dags periode. Jeg gik ikke så meget op i om den var en eller 2 dage forsinket. Da jeg i 2 cyklus var forsinket 2 dage, og jeg syntes det var lidt mystisk, testede jeg en morgen, den blev svag positiv, og jeg blødte samme aften. Det var første gang jeg faktisk fik brug for BABY.DK 

Derefter udblev min mens i april, og derfor gik jeg 5-6 dage over tid før jeg testede. Og der var en spir på vej. Den spir blev til min datter...

Nu har vi en på vej som absolut ikke er planlagt, men det tager vi med, det må være skæbnen, og en lille fighter... Far ønskede ikke flere børn, men hvad skal jeg gøre når pillerne åbenbart ikke beskytter, eller han har meget aktive soldater... Ingen af os kunne gøre noget, vi havde taget alle forholdsregler, med mindre vi havde brugt gummi samtidig...

Jeg ville ikke begynde at planlægge mit sexliv, for at få lavet børn, jeg vil have lov til at vi har sex når vi begge har lyst, og ikke når en strimmel siger at nu er det tid...

Anmeld

15. december 2013

SjeBets

Det ene barn jeg har som er planlagt, der smed jeg p-pillerne og så var et sådan set det, talte ikke, brugte ikke test eller andet og han kom i første cyklus, men jeg er så vist også ret fertil.

Resten af mine afkom har ikke været sååå super planlagt, faktisk overhovedet ikke. Men ja sådan er det jo nogle gange

Anmeld

17. december 2013

Babydrøm

MyLove E skriver:

Der er noget jeg ikke forstå. Jeg læser tit her inde om testdag og ægløsnings test.
(Kan godt forstå dem som er i behandling)
Men synes også at det bare drejer sig om par som lige er startet Pb.

Selvfølgelig kan jeg jo egentlig være ligeglad hvad andre gør. Jeg undre mig bare. Jeg ville da selv få vanvittigt med stress hvis jeg hele tiden skulle tænke på hvornår vi skulle knalde og hvornår jeg skulle teste..
Kan man ikke bare slappe af og nyde hinanden?
Jeg ved selvfølgelig godt hvornår der ca er æl, men ville aldrig bruge æl. Men har man ikke nogen regelmæssig mens, kan jeg også se at det er nødvendigt. ..

Hvor meget er jeres baby planlagt? ??

Vi planlagde pb, (er igang nu og venter på den positive test 

Prøvede at tage det stille og roligt, gik også ok i starten, men det lå lidt i baghovedet hvornår jeg burde have æl. Men min menses er blevet uregelmæssig. Så har absolut ingen ide om hvornår den ca er.. Og min kæreste er væk med sit job, så det gør det jo ik nemmere at ramme det rigtige tidspunkt.. vi har været igang i 5 mdr, og må indrømme jeg er ved at være lidt utålmodig.. Men nej bruger ik æl teste, gider jeg ik. Håber det lykkes uden dem   

Anmeld

17. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi prøver ikke at stresse over det. Men det er svært ikke at være opmærksom på æl når man ønsker en graviditet  Men jeg tester ikke for det, og tester heller ikk med g-test før jeg enten har symptomer eller går over tid.

har lige haft en sa, så denne cyklus må jeg indrømme at vi er ret aktive, for jeg har hørt at man har gode chancer for at få bid lige efter en sa. Og lige nu vil jeg bare gerne være gravid igen hurtigst muligt! Det er sgu svært at være tålmodig ovenpå sådan en oplevelse, må jeg indrømme.  Men igen, vi knalder ikk totalt som en pligt, for hvis den ene virkelig ikk har en snert af lyst, så springer vi da over.!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.