Vi var enige om at pillerne røg ud. Men jeg havde overhovedet ikke gjort noget ekstra ud af vores sexliv... Vi havde sex når vi havde lyst, jeg havde ikke sat mig ind i ægløsning, eller noget, det eneste jeg holdte øje med var hvordan min mens var efter pille stop. Jeg ville gerne sådan ca vide hvornår jeg forventede næste mens, og jeg arbejdede ud fra en 28 dags periode. Jeg gik ikke så meget op i om den var en eller 2 dage forsinket. Da jeg i 2 cyklus var forsinket 2 dage, og jeg syntes det var lidt mystisk, testede jeg en morgen, den blev svag positiv, og jeg blødte samme aften. Det var første gang jeg faktisk fik brug for BABY.DK 
Derefter udblev min mens i april, og derfor gik jeg 5-6 dage over tid før jeg testede. Og der var en spir på vej. Den spir blev til min datter...
Nu har vi en på vej som absolut ikke er planlagt, men det tager vi med, det må være skæbnen, og en lille fighter... Far ønskede ikke flere børn, men hvad skal jeg gøre når pillerne åbenbart ikke beskytter, eller han har meget aktive soldater... Ingen af os kunne gøre noget, vi havde taget alle forholdsregler, med mindre vi havde brugt gummi samtidig...
Jeg ville ikke begynde at planlægge mit sexliv, for at få lavet børn, jeg vil have lov til at vi har sex når vi begge har lyst, og ikke når en strimmel siger at nu er det tid...
Anmeld