Stresser i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2013

MyLove E

Mor11 skriver:

Vi prøver ikke at stresse over det. Men det er svært ikke at være opmærksom på æl når man ønsker en graviditet  Men jeg tester ikke for det, og tester heller ikk med g-test før jeg enten har symptomer eller går over tid.

har lige haft en sa, så denne cyklus må jeg indrømme at vi er ret aktive, for jeg har hørt at man har gode chancer for at få bid lige efter en sa. Og lige nu vil jeg bare gerne være gravid igen hurtigst muligt! Det er sgu svært at være tålmodig ovenpå sådan en oplevelse, må jeg indrømme.  Men igen, vi knalder ikk totalt som en pligt, for hvis den ene virkelig ikk har en snert af lyst, så springer vi da over.!

Vi gjorde det samme som jer... og jeg havde også en sa første gang. Inden næste mens var jeg gravid igen:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
MyLove E skriver:

Vi gjorde det samme som jer... og jeg havde også en sa første gang. Inden næste mens var jeg gravid igen:-D

åh hvor jeg håber det går ligeså stærkt for os 

Anmeld

17. december 2013

MomInTheMaking

MyLove E skriver:

Der er noget jeg ikke forstå. Jeg læser tit her inde om testdag og ægløsnings test.
(Kan godt forstå dem som er i behandling)
Men synes også at det bare drejer sig om par som lige er startet Pb.

Selvfølgelig kan jeg jo egentlig være ligeglad hvad andre gør. Jeg undre mig bare. Jeg ville da selv få vanvittigt med stress hvis jeg hele tiden skulle tænke på hvornår vi skulle knalde og hvornår jeg skulle teste..
Kan man ikke bare slappe af og nyde hinanden?
Jeg ved selvfølgelig godt hvornår der ca er æl, men ville aldrig bruge æl. Men har man ikke nogen regelmæssig mens, kan jeg også se at det er nødvendigt. ..

Hvor meget er jeres baby planlagt? ??

Overhovedet ikke planlagt - dog meget velkommen.
Og jeg har ingen anelse.. NON WHAT SO EVER.. om hvornår jeg har ægløsning..

Eller.. det skulle da lige være hvis vores teori om at jeg har mere lyst til sex når jeg har ægløsning er korrekt. SÅ ved jeg at jeg har ægløsning når jeg har lyst til at Rafael skal være nøgen hele tiden.

Jeg tror godt nok også jeg ville blive stresset af det. men samtidig kunne det da være meget sjovt at vide det, kunne godt finde på at finde ud af hvornår, bare fordi jeg er nysgerrig. Men ikke i Baby-øjemed..
Har faktisk den holdning at jeg skal kun have de børn jeg kan få på naturlig vis (men det kan jeg jo også sagtens sige nu hvor jeg allerede har én) Men.. hvis hun bliver den eneste vi kan lave øko, så bliver hun den eneste vi laver,

Anmeld

17. december 2013

Norsmor

Mor11 skriver:

Vi prøver ikke at stresse over det. Men det er svært ikke at være opmærksom på æl når man ønsker en graviditet  Men jeg tester ikke for det, og tester heller ikk med g-test før jeg enten har symptomer eller går over tid.

har lige haft en sa, så denne cyklus må jeg indrømme at vi er ret aktive, for jeg har hørt at man har gode chancer for at få bid lige efter en sa. Og lige nu vil jeg bare gerne være gravid igen hurtigst muligt! Det er sgu svært at være tålmodig ovenpå sådan en oplevelse, må jeg indrømme.  Men igen, vi knalder ikk totalt som en pligt, for hvis den ene virkelig ikk har en snert af lyst, så springer vi da over.!

Jeg blev gravid med min datter i første forsøg efter p pille stop. Det samme skete 2. gang. Men det endte desværre i en MA i uge 10. Jeg fik at vide på Skejby at muligheden for at blive hurtig gravid ville være stor efter en abort. Så jeg regnede klart med at den var der i første cyklus efterfølgende. Selvfølgelig også fordi det var gået super nemt de to første gange. Men sådan gik det ikke… Jeg kører nu på 3. cyklus efter aborten, min menstruation er regelmæssig, men jeg er åbenbart ikke super fertil længere. Det er ikke for at skabe negativ stemning, men blot for at sige at der i mit tilfælde absolut ingen sammenhæng er på abort og hurtigt gravid igen, snarere tværtimod.

Når man som jeg gør lige nu, brændende ønsker sig at blive gravid fordi jeg lige har mistet en maj-baby, kunne jeg godt ty til at bruge ægløsningstest, hvis de næste par cyklusser også ender i menstruation. 

Anmeld

17. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Norsmor skriver:

Jeg blev gravid med min datter i første forsøg efter p pille stop. Det samme skete 2. gang. Men det endte desværre i en MA i uge 10. Jeg fik at vide på Skejby at muligheden for at blive hurtig gravid ville være stor efter en abort. Så jeg regnede klart med at den var der i første cyklus efterfølgende. Selvfølgelig også fordi det var gået super nemt de to første gange. Men sådan gik det ikke… Jeg kører nu på 3. cyklus efter aborten, min menstruation er regelmæssig, men jeg er åbenbart ikke super fertil længere. Det er ikke for at skabe negativ stemning, men blot for at sige at der i mit tilfælde absolut ingen sammenhæng er på abort og hurtigt gravid igen, snarere tværtimod.

Når man som jeg gør lige nu, brændende ønsker sig at blive gravid fordi jeg lige har mistet en maj-baby, kunne jeg godt ty til at bruge ægløsningstest, hvis de næste par cyklusser også ender i menstruation. 

Ved godt der ingen garanti er, men derfor kan man jo godt prøve at blive en del af den gode statistik  Går den så går den, og ellers er der også en cyklus i januar

Anmeld

12. januar 2014

nillewadt

Vi stresser heller ikke, men planlægger da mere med en app, så vi ca kan se hvor der er æl. i den uge hygger vi bare mere end normalt helt automatisk, men ingen tvang. Tror heller ikke at vi er til alle de æl tests, da det hurtigt kan blive en pligt, og det er jo bestemt ikke meningen. Vi har selv prøvet siden juli (og har ramt HELT forkert) og prøver nu med hjælp fra appen. Kan teste d 23 januar, så læser herinde, håber og sender gode, ikke stressende, tanker derned og tager det som det kommer 

Anmeld

12. januar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

jeg bliv gravid i 3 cyklus efter p-pille stop

ikk noget med æggeløsnings test eller noget. Og vi havde sex når vi havde begge lyst til det. 

jeg er førstegansgsgravid  og er 11+2 uger henne i dag

Anmeld

12. januar 2014

Manna

MyLove E skriver:

Der er noget jeg ikke forstå. Jeg læser tit her inde om testdag og ægløsnings test.
(Kan godt forstå dem som er i behandling)
Men synes også at det bare drejer sig om par som lige er startet Pb.

Selvfølgelig kan jeg jo egentlig være ligeglad hvad andre gør. Jeg undre mig bare. Jeg ville da selv få vanvittigt med stress hvis jeg hele tiden skulle tænke på hvornår vi skulle knalde og hvornår jeg skulle teste..
Kan man ikke bare slappe af og nyde hinanden?
Jeg ved selvfølgelig godt hvornår der ca er æl, men ville aldrig bruge æl. Men har man ikke nogen regelmæssig mens, kan jeg også se at det er nødvendigt. ..

Hvor meget er jeres baby planlagt? ??

Kom igen, når du har prøvet uden held i 1-2 år. Så kan det godt være, du har ændret mening.
Det ønsker jeg selvfølgelig ikke skal ske for dig, men bare for at sætte det lidt i perspektiv.

Anmeld

12. januar 2014

B&J

han var så meget planlagt som vi kunne smed p-pillerne og håbede på et eller andet tidspunkt den ville vise 2 streger men lige efter 3mdr det var hurtigt, vi stod begge med mega øjne hihihihihi

men hvis der havde gået længere tid ja så havde der det vi tænkte slet ikke over det den ville være der når den ville

og den første og eneste graviditets test jeg har taget i mit liv viste 2 smukke streger

Anmeld

12. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Manna skriver:

Kom igen, når du har prøvet uden held i 1-2 år. Så kan det godt være, du har ændret mening.
Det ønsker jeg selvfølgelig ikke skal ske for dig, men bare for at sætte det lidt i perspektiv.

Hun skriver jo netop at hun udmærket kan forstå det hvis man er i behandling eller har svært ved det. Hun undre sig over dem der bruger æl-tests og hele pivtøjet fra 1 cyklus de prøver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.