Jeg har ikke lige læst hvad de andre har skrevet og jeg skriver nok heller ikke det du eftersøger.
Men jeg har været sammen med min mand i 11 år og af og til har vi haft det på den måde som du fortæller. Jeg følte bare at jeg ingen følelser havde, hverdagens trummerum havde overtaget. Sågar har jeg prøvet at måtte kontrollere at jeg i et års tid havde følelser for en anden.
Hver gang vi kommer igennem sådan en periode der er svær, så forelsker jeg mig i min mand igen og jeg er taknemmelig for at jeg ikke gav op. Jeg vil aldrig give op overfor ham, jeg har slet ikke lyst til at undvære ham.
Det jeg mener er at det går op og ned og at det er normalt at man har det sådan i perioder, der kan være lange. Du skriver din mand elsker dig og du bekymrer dig om hvad andre mener og hvad dit liv så bliver.
For mig lyder det som om det er sådan en nede periode, hvor alt er blevet trivielt. Jeg tror det er bedst du afventer og tænker at du nok skal få det bedre i dit forhold.
Jeg tror at når man slet ikke gider sin modpart mere, så vil man bare væk og så er det ligegyldigt hvad familien siger og man ved man skal nok klare det med at være deleforælder. Så jeg tror simpelthen ikke du er kommet dertil endnu. Men igen, jeg ved jo så lidt, men ud fra det lidt du skriver, så tror jeg det kan betale sig at arbejde for det, evt. tage en parterapeut og få sat ord på.

Anmeld