Nyt job (tidsafgrænset) og projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2013

san

Anonym skriver:

jo det er det nemlig og derfor burde jeg måske ikke tænke så meget over det :-)

nej bestemt ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

Carina:-)

Jeg ville vælge job,og så vente med barn det ½ år.

Af den simple årsag at du kan være ret sikker på ikke at blive fastansat hvis du er gravid-Og i min verden er selvforsørgelse en vigtig del i det at sætte børn i verden.

(Hvis man ellers har chancen for det,og det har du jo 

Anmeld

14. december 2013

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Ja, men man kan ikke basere noget på "hvis nu" Hvis ikke du kan varetage dit arbejde, så blir du jo sygemeldt, og en anden overtager.... Værre er det ikke... Men som der er en anden der skriver, du skal tage din beslutning ud fra hvad der betyder mest for dig lige nu.... Jeg havde valgt at blive ved med at prøve at blive gravid... For hvem siger, at du ikke godt kan passe dit arbejde, selvom du er gravid? Det kan jo godt være, og hvis ikke, jamen så er det jo bare sådan

ok, så du stemmer også for at fortsætte

Anmeld

14. december 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg ville vælge job,og så vente med barn det ½ år.

Af den simple årsag at du kan være ret sikker på ikke at blive fastansat hvis du er gravid-Og i min verden er selvforsørgelse en vigtig del i det at sætte børn i verden.

(Hvis man ellers har chancen for det,og det har du jo 

Jeg forstår godt det du skriver det er jo præcis sådan jeg også tænker.

Jeg har jo sagt ja til jobbet, som i første omgang er for et halvt år og så kan jeg jo risikere at stå uden job igen eller evt. chancen for at blive fastansat.

MEN hvis jeg står uden job om 6 måneder ved jeg at jeg vil fortryde at jeg ikke er blev gravid på nuværende tidspunkt, for jeg har allerede ventet i 6 måneder med projekt baby fordi jeg gerne ville have job først.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.