Åhhhh nej :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2013

Kløver

Hvis du ikke har testet negativ ovitrelle og kun er 3+3 kan det desværre godt være den endnu, ved min gyn siger de at den kan give udslag op til 14 dage efter og derfor har de sat testdag på dag 17 efter æl så man er sikker på den er ude, hvis man ikke tester den ude. Krydser for den udvikler sig positivt så kan det jo kun være en ting . Et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvis du ikke har testet negativ ovitrelle og kun er 3+3 kan det desværre godt være den endnu, ved min gyn siger de at den kan give udslag op til 14 dage efter og derfor har de sat testdag på dag 17 efter æl så man er sikker på den er ude, hvis man ikke tester den ude. Krydser for den udvikler sig positivt så kan det jo kun være en ting . Et forsigtigt tillykke herfra

Det ved jeg nemlig godt, men alle andre cyklusser har jeg testet den ud, og der var den ude en uge efter jeg fik den ca.... men ja det er jo det der er så frustrerende, at jeg ikke ved 100% om det er det ene eller andet. jeg tester igen imorgen osv og så må jeg se om den udhvikler sig 

Anmeld

14. december 2013

Kløver

Anonym skriver:

Det ved jeg nemlig godt, men alle andre cyklusser har jeg testet den ud, og der var den ude en uge efter jeg fik den ca.... men ja det er jo det der er så frustrerende, at jeg ikke ved 100% om det er det ene eller andet. jeg tester igen imorgen osv og så må jeg se om den udhvikler sig 

Krydser for at den udvikler sig

Anmeld

15. december 2013

Anonym trådstarter

Idag ser testen sådan her ud, det er så et andet mærke end de 2 andre. Når, men idag er jeg 3+4 og det er idag 14 dage siden ovitrellen. Kan jeg mon stole på den??? Den er ikke blevet tydligere end igår og forgårs synes jeg .... Men den er der??!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. december 2013

Fru Ebied

Hejsa..

Gravid eller fået mens?

K.H. Ane

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Hejsa..

Gravid eller fået mens?

K.H. Ane

Gravid havde en fin blodprøve 131 hcg. Men også en lille pletblødning, så skal have taget blodprøve imorgen igen, og så håber vi den er steget som den skal  Er 4+4 idag 

Anmeld

22. december 2013

Fru Ebied

Ej hvor fedt. STORT tillykke!! 

Havde du nogle tegn, eller var du bare over tid? Jeg skal teste den 26/27, havde to store og fine æg ved scanning, men har absolut ingen tegn på graviditet nu 3+2

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Ej hvor fedt. STORT tillykke!! 

Havde du nogle tegn, eller var du bare over tid? Jeg skal teste den 26/27, havde to store og fine æg ved scanning, men har absolut ingen tegn på graviditet nu 3+2

Jeg havde ømme dutter tæt på testdag og så var jeg træt og havde meget øget afføring . og det var afføringen der faktisk gjorde at jeg var overbevist at der måtte være noget, for havde præcis det samme sidste cyklus, og der var jeg gravid, dog en graviditet der endte i en bio ..

Anmeld

22. december 2013

Fru Ebied

Okay, den med afføringen er ny for mig..

Men hver eneste krop reagerer anderledes.

Jeg har været træt hele ugen, men tillægger det dog mere lidt sygdom, sygt barn osv.. 

Mine bryster er ikke ømme, jeg har ingen " følelse" af at NU er den der, og ingen kvalme. Satser dog på der alligevel er en schöncke for den er der.   

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Okay, den med afføringen er ny for mig..

Men hver eneste krop reagerer anderledes.

Jeg har været træt hele ugen, men tillægger det dog mere lidt sygdom, sygt barn osv.. 

Mine bryster er ikke ømme, jeg har ingen " følelse" af at NU er den der, og ingen kvalme. Satser dog på der alligevel er en schöncke for den er der.   

havde heller ikke noget med afføringen da jeg var gravid med mit 1 barn, men ja denne gang havde/har jeg det begge cyklusser. 

Faktisk havde jeg ikke andet med mit 1 barn, end kvalme, hvilket fik mig til at teste og der var jeg i uge 7. så der kom symptomerne sent, såååå tror sagtens du kan være gravid selvom du intet mærker ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.