Åhhhh nej :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.448 visninger
30 svar
11 synes godt om
13. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har testdag D 17. 

jeg vælger så at købe en test med 2 idag her til aften. Jeg tager så den ene da jeg kommer hjem! Og hvad? Den er positiv! Svagt, men MEGET tydligere end sidste cyklus hvor jeg havde en bio. 

Når, men problemet er jo bare at jeg ikke har testet før nu, og jeg fik ovitrelle for 12 dage siden (sidst sidste mandag) ....... Altså, den plejer at være ude af kroppen nu, plejer nemlig at tete den ud, og der er den hel negativ senest en uge efter.......... Arrrrgh!!!!! hvor er det irreterende at jeg ikke kan være helt sikker.. Meeeeen det er jo min egen skyld, jeg kunne bare lade være med at teste før tid ! Hehe. har simpelthen bare alle de samme symptomer som sidste cyklus, og der var jeg jo gravid! 

Når, må teste igen i næste uge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

Swerg

Uuuh spændende ! Billede !

Anmeld

13. december 2013

Anonym trådstarter

Swerg skriver:

Uuuh spændende ! Billede !

Uh den var faktisk sværre at fange end jeg troede!  Håber du/i kan se den?  Ellers må jeg lige prøve igen  Den er meget tydliger i virkeligheden.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2013

Swerg

Anonym skriver:

Uh den var faktisk sværre at fange end jeg troede!  Håber du/i kan se den?  Ellers må jeg lige prøve igen  Den er meget tydliger i virkeligheden.  

Kan sagtens se den  

Anmeld

13. december 2013

Anonym trådstarter

Swerg skriver:

Kan sagtens se den  

Ej hvor er det ikke til at holde ud! Kan slet ikke lade være med at tro på den er der 

Anmeld

13. december 2013

Swerg

Anonym skriver:

Har redigeret lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Jeg har testdag D 17. 

jeg vælger så at købe en test med 2 idag her til aften. Jeg tager så den ene da jeg kommer hjem! Og hvad? Den er positiv! Svagt, men MEGET tydligere end sidste cyklus hvor jeg havde en bio. 

Når, men problemet er jo bare at jeg ikke har testet før nu, og jeg fik ovitrelle for 12 dage siden (sidst sidste mandag) ....... Altså, den plejer at være ude af kroppen nu, plejer nemlig at tete den ud, og der er den hel negativ senest en uge efter.......... Arrrrgh!!!!! hvor er det irreterende at jeg ikke kan være helt sikker.. Meeeeen det er jo min egen skyld, jeg kunne bare lade være med at teste før tid ! Hehe. har simpelthen bare alle de samme symptomer som sidste cyklus, og der var jeg jo gravid! 

Forsigtigt tillykke 

Anmeld

13. december 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Jeg har testdag D 17. 

Forsigtigt tillykke 

Anmeld

13. december 2013

Anonym trådstarter

Swerg skriver:

Har redigeret lidt

Det var meget pænt af dig !  Tak 

Anmeld

13. december 2013

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Forsigtigt tillykke 

tusind Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.