Åhhhh nej :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2013

Anonym trådstarter

Idag ser testen sådan her ud (heller ikke med morgenurin) da jeg først havde tænkt mig at teste imorgen igen.. ( hvilket jeg også gør)  Efter min mening har den ikke ændret sig synderligt fra igår (hvilket jo også er meget normalt hvis det er en graviditet) hvis det IKKE er en graviditet, men det er ovitrellen der slår ud, burde den så ikke snart være negativ? Er 3+3 idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Idag ser testen sådan her ud (heller ikke med morgenurin) da jeg først havde tænkt mig at teste imorgen igen.. ( hvilket jeg også gør)  Efter min mening har den ikke ændret sig synderligt fra igår (hvilket jo også er meget normalt hvis det er en graviditet) hvis det IKKE er en graviditet, men det er ovitrellen der slår ud, burde den så ikke snart være negativ? Er 3+3 idag

Hov, ville ha lagt 1 mere ind her 

Anmeld

14. december 2013

o1Mutte

Her er min fra 3+5.. Og den er så blevet tydeligere og tydeligere.. Prøv at teste løbende.. Men det er jo vildt svært at sige om det er ovitrellen, eller en graviditet.

Anmeld

14. december 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hov, ville ha lagt 1 mere ind her 

Jeg syntes den er tydeligere den der forsigtigt tillykke

Anmeld

14. december 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Jeg syntes den er tydeligere den der forsigtigt tillykke

Det synes manden også! Problemet er at vi ikke kan sammenligne dem andet end på de billeder jeg tog, for over natten er den fra igår blevet totalt positiv, altså dobbelt så tydelig som den var igår... 

Anmeld

14. december 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Her er min fra 3+5.. Og den er så blevet tydeligere og tydeligere.. Prøv at teste løbende.. Men det er jo vildt svært at sige om det er ovitrellen, eller en graviditet.

Den er da også flot positiv! Jeg håber for dig/jer at den lille spire bliver hvor den er og bare er en langsom starter 

Jeg tester igen imorgen og så på testdag, så burde jeg være dækket ind. og imorgen tænker jeg, uanset om det er det ene eller det andet, burde man vel kunne se om den er enten blevet tydligere eller svagere? Ihhh hvor jeg håber den er der  Og at det ikke ender med en bio sOm i sidste cyklus 

Anmeld

14. december 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Den er da også flot positiv! Jeg håber for dig/jer at den lille spire bliver hvor den er og bare er en langsom starter 

Jeg tester igen imorgen og så på testdag, så burde jeg være dækket ind. og imorgen tænker jeg, uanset om det er det ene eller det andet, burde man vel kunne se om den er enten blevet tydligere eller svagere? Ihhh hvor jeg håber den er der  Og at det ikke ender med en bio sOm i sidste cyklus 

Kom vist til at lægge et forkert billede ind, undskyld... Her er det rigtige fra 3+5..
Det første er fra 3+6

Håber også den er der for dig

Anmeld

14. december 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Kom vist til at lægge et forkert billede ind, undskyld... Her er det rigtige fra 3+5..
Det første er fra 3+6

Håber også den er der for dig

dit hcg er da steget flot på den ene dag  Hmm... Men okay, jeg er jo kun 3+3 så mon ikke det kommer hvis det er en graviditet? Hvis det er ovitrellen bliver jeg faktisk overrasket (negativ overrasket selvfølgelig) .. For det er første gang den så har været i kroppen så længe og den plejer at være meget utydelig (så utydelig så man ikke kan se det på billeder) men jeg prøver imorgen igen og se om der er udvikling i testen, den ene eller anden vej 

Anmeld

14. december 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Tillykker herfra også. Jeg vil nemlig også sige, at den er mere tydelig den sidste.  Kunne næsten ikke se det på første  billede. Men sagtens på det andet billede.  

Anmeld

14. december 2013

Anonym trådstarter

Os to for altid <3 skriver:

Tillykker herfra også. Jeg vil nemlig også sige, at den er mere tydelig den sidste.  Kunne næsten ikke se det på første  billede. Men sagtens på det andet billede.  

Manden siger det samme Jeg er bare mere skeptisk, for ja, man er jo bange for at blive ekstremt skuffet 

men tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.