Så fik jeg svaret på blodprøven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2013

o1Mutte

modesty skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er også umenneskeligt at skulle gå så lang tid uden at få klar besked.

Meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

CroQuis

o1Mutte skriver:

Tak søde

Hvad var dit tal på ved første blodprøve?

Kan ikke lige finde det dokument jeg havde skrevet forløbet i, men det var i hvert fald under 100, tror nogle og 50 eller nogle og 70.. Men mit tal steg fint, og trods pletblødning var klinikken ikke bekymret eller fortalte mig at der kunne være tale om GUL, så det blev først opdaget ved et kraftigt jag i uge 6 

Anmeld

14. december 2013

o1Mutte

CroQuis skriver:

Kan ikke lige finde det dokument jeg havde skrevet forløbet i, men det var i hvert fald under 100, tror nogle og 50 eller nogle og 70.. Men mit tal steg fint, og trods pletblødning var klinikken ikke bekymret eller fortalte mig at der kunne være tale om GUL, så det blev først opdaget ved et kraftigt jag i uge 6 

Åh puha Troede tallet steg langsomt ved en GUL

Anmeld

14. december 2013

Dulgretz

o1Mutte skriver:

Hvad var det så ved dig?

Og tak

Desværre en bio men det lykkedes i det efterfølgende fryseforsøg og ja, mine tvillinger er lige blevet 7mdr

Håber sådan for dig at hcg stiger så det skal - det må altså snart være din tur!

Anmeld

14. december 2013

o1Mutte

Dulgretz skriver:

Desværre en bio men det lykkedes i det efterfølgende fryseforsøg og ja, mine tvillinger er lige blevet 7mdr

Håber sådan for dig at hcg stiger så det skal - det må altså snart være din tur!

Øv øv

Uhh tillykke med tvillingerne

Mange tak

Anmeld

14. december 2013

tarkoflen

o1Mutte skriver:

Åh en dejlig historie, tak for det Håber det samme sker her.. Men damen inde fra klinikken lød nu heller ikke som om alt håb var ude

Det var da så lidt håber så meget at du er i samme båd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.