Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Og er nu endnu mere fortvivlet Mit HCG tal var kun på 74 De ville helst have det på over 100... Så skal have taget endnu en blodprøve på tirsdag for at se om det stiger, eller falder Er totalt nede og frygter nu at det måske er en GUL...
Og er nu endnu mere fortvivlet Mit HCG tal var kun på 74 De ville helst have det på over 100... Så skal have taget endnu en blodprøve på tirsdag for at se om det stiger, eller falder Er totalt nede og frygter nu at det måske er en GUL...
Puha Sikke en lortesituation i står i. Krydser virkelig alt for at det stiger.
asff skriver: Puha Sikke en lortesituation i står i. Krydser virkelig alt for at det stiger.
Åh, Alt for at tallet er steget flot henover weekenden, men forstår godt din bekymring
VIPpigen skriver: Åh, Alt for at tallet er steget flot henover weekenden, men forstår godt din bekymring
o1Mutte skriver: Det gør jeg virkelig også, men tør ikke håbe på det
Det gør jeg virkelig også, men tør ikke håbe på det
Jeg sender en masse babystøv og alt andet
Åh det er jeg virkelig ked af at høre Jeg har selv lige stået i akkurat samme situation, så ved hvor hårdt det er
Krydser alt hvad jeg har for dig
Soleil skriver: Åh det er jeg virkelig ked af at høre Jeg har selv lige stået i akkurat samme situation, så ved hvor hårdt det er Krydser alt hvad jeg har for dig
Masser af X'er!
Håbet er bestemt ikke ude. Nogle klinikker vil bare have det over 50. Det vigtigste er at det stiger som det skal.
Der er en hel del med hcg under 25 der har fået babyer ud af det.
Går ud fra du er 4+2?
Lilotte87 skriver: Masser af X'er! Håbet er bestemt ikke ude. Nogle klinikker vil bare have det over 50. Det vigtigste er at det stiger som det skal. Der er en hel del med hcg under 25 der har fået babyer ud af det. Går ud fra du er 4+2?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128