Så fik jeg svaret på blodprøven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2013

o1Mutte

Carina:-) skriver:

Netop -

Fik af vide ved skanning og blodprøver at jeg skulle regne med at jeg var i gang med at abortere-Men det skete jo så ikke .

Så hold modet oppe indtil du er sikker på løbet er kørt.

Der  er mange eksempler både herinde og på andre babysider at nogen gange så kan de nok så meget skanne og teste ,ligge i skemaer osv osv -Men facts er at naturen er lunefuld og kører ikke efter skemaer

Og der bliver født rigtigt mange babyer ,der ifølge skemaer og læger slet ikke burde være blevet til.Også derfor at de aldrig laver en udskrabning uden at være 100% sikker og har skannet mange gange

Har også sat og læst Google tyndt, og der er mange positive historier, men også mange negative.. Så det er nok ca 50/50... Men håber på at det stiger Uanset hvad, vil jeg bare gerne have et svar, i stedet for at gå i uvished....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

o1Mutte

modesty skriver:

Ååååhhhh, krydser fingre for at alt er ok! 

Det må være en sindssygt hård ventetid.

Helt vildt.. Og der er da bare monster lang tid til tirsdag

Da du havde en bio, fik du så oplyst dit tal?

Anmeld

14. december 2013

o1Mutte

tarkoflen skriver:

Det hepper jeg også på de var faktisk begge derhenne, hvor de blev skannet en sidste gang inden de evt ville foretage en abort, og så var der et fint lille hjerte, der blinkede til dem

Begge har været i IVF behandling og det var hårdt, men det værd

Åh en dejlig historie, tak for det Håber det samme sker her.. Men damen inde fra klinikken lød nu heller ikke som om alt håb var ude

Anmeld

14. december 2013

CroQuis

Åh nej, føler med dig 

Havde også en GUL i mit første førsøg 

Krydser for det bedste!

Anmeld

14. december 2013

o1Mutte

CroQuis skriver:

Åh nej, føler med dig 

Havde også en GUL i mit første førsøg 

Krydser for det bedste!

Tak søde

Hvad var dit tal på ved første blodprøve?

Anmeld

14. december 2013

Dulgretz

o1Mutte skriver:

Og er nu endnu mere fortvivlet

Mit HCG tal var kun på 74 De ville helst have det på over 100... Så skal have taget endnu en blodprøve på tirsdag for at se om det stiger, eller falder Er totalt nede og frygter nu at det måske er en GUL...

Første gang jeg var igennem ivf, da havde jeg også et lavt hcg (ved ikke præcist hvad det lå på) fik at vide der kunne være 3 grunde til det var lavt.. 1:ægget havde sat sig sent fast. 2: GUL 3: bio.

Krydser fingere for at ægget bare har været lidt tid om at sætte sig fast

Anmeld

14. december 2013

modesty

Helt vildt.. Og der er da bare monster lang tid til tirsdag

Da du havde en bio, fik du så oplyst dit tal?

Ja, jeg mener at det var 46 eller 26.

Anmeld

14. december 2013

o1Mutte

Dulgretz skriver:

Første gang jeg var igennem ivf, da havde jeg også et lavt hcg (ved ikke præcist hvad det lå på) fik at vide der kunne være 3 grunde til det var lavt.. 1:ægget havde sat sig sent fast. 2: GUL 3: bio.

Krydser fingere for at ægget bare har været lidt tid om at sætte sig fast

Hvad var det så ved dig?

Og tak

Anmeld

14. december 2013

o1Mutte

modesty skriver:

Ja, jeg mener at det var 46 eller 26.

Okay.. Så er det nok ikke en bio jeg har, medmindre tallet er faldet på tirsdag.. Åh hader uvished

Anmeld

14. december 2013

modesty

o1Mutte skriver:

Okay.. Så er det nok ikke en bio jeg har, medmindre tallet er faldet på tirsdag.. Åh hader uvished

Det kan jeg godt forstå, det er også umenneskeligt at skulle gå så lang tid uden at få klar besked.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.