Test hvad ser i ? G test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Nej desværre, er 4+5 idag hvis jeg er gravid. Men stadig negativ test

Okay, det er underligt.. Men så længe mens ikke er der, er der jo håb endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Okay, det er underligt.. Men så længe mens ikke er der, er der jo håb endnu

Ja du hat ret, men stadig ingen mens

Anmeld

16. december 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Jeg skulle være 4+0 idag hvis vi går efter den termins beregner som er her inden. Efter min egen udregninger skulle jeg være 4+1 idag. Har ingen mens fået endnu. Og plejer at mærke den inden den kommer ... Og kan slet ikke mærke noget. To en test imorges efter 2 min smed jeg den ud, og nu kom jeg til at kigge på den. Synes jeg kan fornemme en lille streng nr 2 eller ser jeg sygner.., eller er jeg ved at blive sindsyg i mit hovede og biller mig det ind at der er to. Hvad siger i ? Disse billede er taget efter tid!!!!! Org

Kan godt ane noget
Men, men, men jeg ville for en sikkerhedsnåls skyld tage en ny i morgen eller over morgen

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

FebruarBaby2014 skriver:

Kan godt ane noget
Men, men, men jeg ville for en sikkerhedsnåls skyld tage en ny i morgen eller over morgen

Ja kan jeg også, har teste og den var negativ. Er 4+5 idag hvis den er der, ingen mens endnu

Anmeld

16. december 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Ja kan jeg også, har teste og den var negativ. Er 4+5 idag hvis den er der, ingen mens endnu

HCG fordobler sig så jeg ville nok vente en dag eller to alligevel, hvis den så stadig er negativ og du stadig ikke har fået din menstruation er det måske en god ide at kontakte din læge, måske har han eller hun en god forklaring

Jeg kunne først teste tydeligt posetiv fra 4+6 og frem af

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

FebruarBaby2014 skriver:

HCG fordobler sig så jeg ville nok vente en dag eller to alligevel, hvis den så stadig er negativ og du stadig ikke har fået din menstruation er det måske en god ide at kontakte din læge, måske har han eller hun en god forklaring

Jeg kunne først teste tydeligt posetiv fra 4+6 og frem af

Ja ok. Der tror jeg også er en god ide venter med at teste så

Anmeld

16. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

første gang (der endte i en SA) og da jeg ventede min søn var jeg mellem 5+0 og 5+6 før jeg kunne teste positivt og denne gang kunne jeg teste positiv da jeg var 4+5...

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

første gang (der endte i en SA) og da jeg ventede min søn var jeg mellem 5+0 og 5+6 før jeg kunne teste positivt og denne gang kunne jeg teste positiv da jeg var 4+5...

Okaj jeg er idag 4+6 og den var negativ

Anmeld

17. december 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg skulle være 4+0 idag hvis vi går efter den termins beregner som er her inden. Efter min egen udregninger skulle jeg være 4+1 idag. Har ingen mens fået endnu. Og plejer at mærke den inden den kommer ... Og kan slet ikke mærke noget. To en test imorges efter 2 min smed jeg den ud, og nu kom jeg til at kigge på den. Synes jeg kan fornemme en lille streng nr 2 eller ser jeg sygner.., eller er jeg ved at blive sindsyg i mit hovede og biller mig det ind at der er to. Hvad siger i ? Disse billede er taget efter tid!!!!! Org

Negativ negativ, jeg kan blive ved. Her er lige et billede er 4+6 idag
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.