Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg skulle være 4+0 idag hvis vi går efter den termins beregner som er her inden. Efter min egen udregninger skulle jeg være 4+1 idag. Har ingen mens fået endnu. Og plejer at mærke den inden den kommer ... Og kan slet ikke mærke noget. To en test imorges efter 2 min smed jeg den ud, og nu kom jeg til at kigge på den. Synes jeg kan fornemme en lille streng nr 2 eller ser jeg sygner.., eller er jeg ved at blive sindsyg i mit hovede og biller mig det ind at der er to. Hvad siger i ? Disse billede er taget efter tid!!!!! Org
Jeg skulle være 4+0 idag hvis vi går efter den termins beregner som er her inden. Efter min egen udregninger skulle jeg være 4+1 idag. Har ingen mens fået endnu. Og plejer at mærke den inden den kommer ... Og kan slet ikke mærke noget. To en test imorges efter 2 min smed jeg den ud, og nu kom jeg til at kigge på den. Synes jeg kan fornemme en lille streng nr 2 eller ser jeg sygner.., eller er jeg ved at blive sindsyg i mit hovede og biller mig det ind at der er to. Hvad siger i ? Disse billede er taget efter tid!!!!! Org
Tør godt at sige tillykke kan nemt se 2 med farve i :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stjernehimmel skriver: Tør godt at sige tillykke kan nemt se 2 med farve i :-)
Kristensen skriver: Så tillykke ;-)
Så tillykke ;-)
Anonym skriver: Jamen også når der er gået 10 min ?
Jamen også når der er gået 10 min ?
Åh havde jeg ik lige luret men er ret sikker på at den er der inden tid næste gang
stjernehimmel skriver: Åh havde jeg ik lige luret men er ret sikker på at den er der inden tid næste gang
Efter tid = ugyldig. Tag en ny og aflæs indenfor tiden.
lav en opdatering når du har taget en ny ;-)
Tag en ny og aflæs indenfor tid.
jeg aflæste min indenfor tid og fik en meget udetydeæug streg, dagen efter blev den meget tydeligere ( tog en ny igen dagen efter)
MortilElias2010 skriver: Efter tid = ugyldig. Tag en ny og aflæs indenfor tiden.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128