Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kristensen skriver: lav en opdatering når du har taget en ny ;-)
lav en opdatering når du har taget en ny ;-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia1991 skriver: Tag en ny og aflæs indenfor tid. jeg aflæste min indenfor tid og fik en meget udetydeæug streg, dagen efter blev den meget tydeligere ( tog en ny igen dagen efter)
Tag en ny og aflæs indenfor tid.
jeg aflæste min indenfor tid og fik en meget udetydeæug streg, dagen efter blev den meget tydeligere ( tog en ny igen dagen efter)
VNB skriver: Den er og' nok Sådan har mine teste set ud ved begge mine børn da jeg var ca 4+0 Stort tillykke
Den er og' nok Sådan har mine teste set ud ved begge mine børn da jeg var ca 4+0 Stort tillykke
Anonym skriver: Mit nye billede 5 min efter. Inden for tid. 10 efter er der ikke noget ville være 4+3 efter egen beregning og 4+2 efter baby.dks beregning
Mit nye billede 5 min efter. Inden for tid. 10 efter er der ikke noget ville være 4+3 efter egen beregning og 4+2 efter baby.dks beregning
Der ligner den har suget for meget tis. Kan godt ane to streger , hvis jeg var dig ville jeg tage en ny for en sikkerheds skyld
Nadia1991 skriver: Der ligner den har suget for meget tis. Kan godt ane to streger , hvis jeg var dig ville jeg tage en ny for en sikkerheds skyld
Anonym skriver: Ja tager en ny imorgen tidlig så
Ja tager en ny imorgen tidlig så
Krydser fingre for den er i hus :-)
sender dig lidt baby støv
Nadia1991 skriver: Krydser fingre for den er i hus :-) sender dig lidt baby støv
o1Mutte skriver: Nooget nyt
Nooget nyt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128