Wampires skriver:
Mange tak for at du står frem 
Kan godt selv mærke at hvis jeg virkelig fortalte til lægen eller andet fagligt personale hvordan jeg har det inden i ville jeg sikkert også ende med behandling af en slags...
Ja, det kan være meget svært - jeg går til psykolog 1 gang om måneden og det har været rigtig godt.
jeg kan ikke andet end at opfordre dig til at snakke med en profesionel. Det er altså rigtig godt. Brug alle der tilbyder det og være åben og fortæl din omgangskreds, arbejdsplads og familie hvordan det er hjemme hos jer og hvor svært du syntes at det er. Det betyder at hvis man er lidt irritabel, kortluntet, mut eller indelukket så ved folk omkring dig i hviLaen kontekst de skal se din reaktion og tager det måske ikke så tungt hvis din reaktion er lidt voldsom en dag. Det er også så meget rare hvis der er omstændigheder der gør at du kommer for sent, bliver nødt til at gå tidligt eller pludseligt eller måske ikke kan koncentrerer dig så længe af gangen som du plejer, at du så ikke skal til at komme med den lange forklaring til venner eller kolleger, men en kort besked eller forklaring er nok.
jeg håber at i finder en løsning eller en go måde at leve med det på.
Har i undersøgt EEG-hjernetræning? - det er det der har redet os ud af depression. Hvis det viser sig at det er det han er ramt af
Anmeld