Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Cfm8 skriver:
Har selv stået med en slem depression og den følelse er bestemt ikke rar når klappen først er gået ned. Man føler sig magtesløs og har konstant brug for, at blive bekræftet, da man føler sig ikke-elsket, ser sig selv som er dårligt menneske og når man først har ladet det gå udover andre får man dårlig samvittighed og trænger sig længere ind i sig selv.
Det du gør er så flot og mere end hvad man kan forlange. Selvom han kan sige og reagere voldsomt så skal du ikke være i tvivl om, at han elsker jer og vil være hos jer.
Jeg tror, at DU har brug for, at snakke med nogen om hvad du føler og tænker, da det, at være sammen med en "syg" person kan dræne en fuldstændig for energi og positivitet..

Har også selv stået med den ene fod i kanten af en depression og der hev manden mig op..
derfor jeg nu kæmper med næb og kløer for at holde ham oven vande 
jeg er slet ikke i tvivl om at han elsker os og vil os 
for selv på de allerværste dage kan jeg se ham i øjnene og mærke kærligheden strømme dybt i ham selvom han har svært ved at få det ud...
jeg ved jeg har brug for nogen at læsse af på...
jeg kan tydeligt mærke det de dage hvor både mand og søn har dårlig dag og jeg konstant skal rende til sønnen for at undgå der opstår konflikter dem imellem da manden de dage ikke kan gennemskue at vores søn stadig ikke helt forstår fars reaktion...
manden har haft det MEGET værre lige da det skete... da han gik ned med flaget lå han nogen gange stadig i sengen når jeg kom hjem omkring kl. 18 og ikke havde spist eller noget fordi bare det at skulle bevæge sig udenfor sengen virkede alt for uoverskueligt.. det var hårdt.. også fordi det var ham der havde ahft styr på ALT derhjemme så mit fokus kunne være på min uddannelse...
jeg anede intet om hvilke regninger vi havde, hvornår vi havde diverse aftaler, hvor mange penge vi fik hver måned osv osv... ALT skulle jeg finde ud af fra bunden fordi hans hjerne bare var et stort kviksnadshul hvor alt information bare forsvandt...
Oplevede f.eks. at han ringede til mig mens jeg var i skole med beskeden at: " skat vi skal være hos tandlægen om 3 timer" en aftale der pludselig poppede frem i hans tanker mens han spillede Counter Strike... heldigvis havde jeg opsparet en masse "flextid" så jeg kunne gå med beskeden om hvorfor osv... men puha et rod det første halve år....
Anmeld