lille fnug skriver:
Jeg undre mig over der kommer så mange tråde om hvort stort/lille beløb folk får gaver for. Hvorfor er det så vigtigt? Er vi virkelig blevet så materialistiske at vi har glemt hvad julen går ud på og ønsker vi at lære vores børn at det er beløbets størrelse der er det vigtige. Personlig er jeg bare vildt lykkelig over at have mine familie, svigerfamile og venner omkring mig i julen. Og så glæder jeg mig ernormt meget til at vores datter kommer til verden til januar og mit højeste (og eneste) ønske er at hun er sund og rask.
Glædelig jul til alle
Ja det er der desværre folk er er blevet. Og det er trist. Alt går op i penge i dag.
"Vi skal have for samme beløb"
"Hans gave er større end min"
Hvad er der sket med at jul skal være hyggeligt med familie og venner, god mad, julemusik, guf og juleshow??
Tænk på dem ikke en gang har råd til en gave, eller julemaden?
Folk der ikke skal være sammen med deres familier? Holde sammen med et helt rum fyldt af fremmede?
Jeg er så ligeglad med hvad tingene koster(selvfølgelig ikke mere end jeg har) men de får hvad jeg synes de skal have. om de er store eller små, dyre eller billige.. er mig ligemeget..
Om min søster får for mere eller mindre end mig, hvad rager det mig..
Anmeld