Bolig på fyn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

Babydrøm

Mor11 skriver:

Prøv boligportalen og rolf Barfoed a/s (men vær opmærksom på lejekontrakten hvis i lejer hos ham, han har sommetider været en bandit)

ellers søg på "lejeboliger skibhus", der MÅ komme noget frem

Tak for dit svar Har også søgt lidt på boligportalen Har kun hørt dårligt om ham, så ham holder vi os langt væk fra  Ja må prøve at søge det  

Tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Lykke:)

AnnL skriver:

Det er ret langt.. Nu tager han fra Kbh til Korsør, også et pænt stykke vej.. 

Mange tak Håber vi finder noget godt 

Der er vel egentlig også en 100 km men kan godt forstå at det ikke er helt sjovt at skulle så langt!

Anmeld

11. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnnL skriver:

Tak for dit svar Har også søgt lidt på boligportalen Har kun hørt dårligt om ham, så ham holder vi os langt væk fra  Ja må prøve at søge det  

Tak for hjælpen 

Ja han bruger som regel HELE ens indskud på "istandsættelse" når man flytter, det er lidt nederen. Men det er nogen virkelig gode boliger han har, hvis man har råd til at undvære sit indskud når man engang flytter igen.

Anmeld

11. december 2013

Masig

Kan klart anbefale Svendborg... 

Jeg har boet i Kbh, Odense, Svendborg, og bor nu lidt uden for Svendborg.. Elsker det, absolut et super sted for børnefamilier.. Svendborg har det man lige skal bruge til hverdag og ellers er der jo ikke langt til Odense...

Anmeld

12. december 2013

Babydrøm

Mor11 skriver:

Ja han bruger som regel HELE ens indskud på "istandsættelse" når man flytter, det er lidt nederen. Men det er nogen virkelig gode boliger han har, hvis man har råd til at undvære sit indskud når man engang flytter igen.

Okay. Vi har slet ik lyst til at leje noget igennem ham, når vi har hørt så meget dårligt om ham  

Men ja har set nogle af hans boliger, og de ser meget lækre ud.. Desværre.. 

Anmeld

12. december 2013

Babydrøm

Lykke:) skriver:

Der er vel egentlig også en 100 km men kan godt forstå at det ikke er helt sjovt at skulle så langt!

Lige præcis, vi ville gerne lidt tættere på hans job

Anmeld

12. december 2013

Babydrøm

Masig skriver:

Kan klart anbefale Svendborg... 

Jeg har boet i Kbh, Odense, Svendborg, og bor nu lidt uden for Svendborg.. Elsker det, absolut et super sted for børnefamilier.. Svendborg har det man lige skal bruge til hverdag og ellers er der jo ikke langt til Odense...

Tak for dit svar Det lyder som en skøn by ved ik helt hvorfor føler bare det ligger lidt langt væk.. Men er nok bare mig 

Anmeld

12. december 2013

Masig

AnnL skriver:

Tak for dit svar Det lyder som en skøn by ved ik helt hvorfor føler bare det ligger lidt langt væk.. Men er nok bare mig 

Altså der er ca 20-25 min kørsel til storebæltsbroen.... og ca 30 min til Odense..... Det er jo ikke alverden synes jeg, det er en vanesag tror jeg .... Men det er jo selvfølgelig ikke en "storby" 

Anmeld

12. december 2013

Babydrøm

Masig skriver:

Altså der er ca 20-25 min kørsel til storebæltsbroen.... og ca 30 min til Odense..... Det er jo ikke alverden synes jeg, det er en vanesag tror jeg .... Men det er jo selvfølgelig ikke en "storby" 

Nej det er jo ik langt ja nok en vanesag jeg behøver ik en storby, men ønsker at min kæreste kan se det skønne ved fyn, da han er vild med kbh, så prøver at finde et godt sted vi begge kan trives  

Anmeld

12. december 2013

Masig

AnnL skriver:

Nej det er jo ik langt ja nok en vanesag jeg behøver ik en storby, men ønsker at min kæreste kan se det skønne ved fyn, da han er vild med kbh, så prøver at finde et godt sted vi begge kan trives  

Ja hvis han er KBH fan, så er Svendborg nok ikke lige ham.... Det er jo nærmest en lille landsby i forhold til... Super hyggelig, nede på jorden mennesker, afslappet og rart sted, men hvis man er storbymenneske så er det nok en temmelig kedelig by 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.