Bolig på fyn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

Babydrøm

Mor11 skriver:

jeg kender mange børnefamilier der bor i dalum/hjallelse området  

jeg er personligt mere til skibhuskvarteret som nærmest er en by i byen det er odense c og i gåafstand til centrum, men et familiekvarter med masser af lejeboliger, andelsboliger og selvfølgelig villakvarterer. 

I tarup er der rigtig mange rækkehuse mener jeg, og det er 15min på cykel fra centrum og der ligger tarupcenteret med dagligvarerbutik, tøjforretninger, bager, macD osv. Også fint sted for børn.

Tak for dit svar  

Har også hørt godt om Skibhuskvarteret, men kender intet til det.. der er ik en masse larm mm. eller? Er det dyrt at bo der, hvis jeg må spørge?

Kender heller ik Tarup, men lyder godt især hvis der er en masse rækkehuse  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Babydrøm

jeg er født og opvokset i Nyborg, bor i Odense og arbejder i Middelfart Kommune. 

Hvad leder i efter? De forskellige steder har jo forskellige ting at byde på. 

Tak for dit svar  

Vi søger at leje et hus eller rækkehus med have til, helst i et-plans, i en by med togforbindelse, ik al for meget larm, men stadig tæt på indkøb mm. plus det skal være børnevenligt  

Anmeld

11. december 2013

Babydrøm

Stivdie skriver:

Jeg er opvokset lidt udenfor Svendborg, og kan også klart anbefale Svendborg som by! Havde et par veninder, der boede til leje i et ret lækkert hus omkring Holluf Pile/Hollufgård i udkanten af Odense. Husker også området som værende dejligt, og med 5 min på cykel til Rosengårdscentret.
Sig til, hvis du vil have jeg finder lidt mere info frem, vejnavne, etc.

Tak for dit svar søde  

Vi har også lidt tænkt på Svendborg, synes måske bare det føles lidt langt væk.. Men der er jo togforbindelse, min kæreste arbejder i korsør.. Men måske er odense bedst, men også dyrene.. Den er svær.. 

Tak hvor er du sød 

Anmeld

11. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnnL skriver:

Tak for dit svar  

Har også hørt godt om Skibhuskvarteret, men kender intet til det.. der er ik en masse larm mm. eller? Er det dyrt at bo der, hvis jeg må spørge?

Kender heller ik Tarup, men lyder godt især hvis der er en masse rækkehuse  

nej der er ikk larm i skibhuskvarteret, det er virkelig et familieområde med masser af dp'er, vuggestuer, børnehaver og en skole. og så er der ALT i indkøb (Kvickly, fakta, netto, rema, Matas, bager, tøjforretninger osv) på selve skibhusvej.

det er ikke en del af centrum selvom det hedder Odense c, så det er ikke en del af bylivet på den måde.

hvis man skal købe dér, er det dyrt! Men lejeboliger er ikke dyrere end i resten af Odense synes jeg.

Anmeld

11. december 2013

Lykke:)

AnnL skriver:

Tak for dit svar Lyder godt, kender intet til Middelfart.. hvad kan du lide ved byen?  

Den er lille og hyggeligt. Både med gågade og lidt mere "ude på landet"-agtig stemning. Og så synes jeg at de små byhuse er MEGA charmerende!

Anmeld

11. december 2013

Babydrøm

Mor11 skriver:

nej der er ikk larm i skibhuskvarteret, det er virkelig et familieområde med masser af dp'er, vuggestuer, børnehaver og en skole. og så er der ALT i indkøb (Kvickly, fakta, netto, rema, Matas, bager, tøjforretninger osv) på selve skibhusvej.

det er ikke en del af centrum selvom det hedder Odense c, så det er ikke en del af bylivet på den måde.

hvis man skal købe dér, er det dyrt! Men lejeboliger er ikke dyrere end i resten af Odense synes jeg.

Det lyder skønt Og måske lige som noget for os Måske var det en god mulighed Hvis vi kan finde en lejebolig der.. Har du et godt bud på hvor vi kan søge?  

Vi ønsker at leje, så det lyder godt  

Anmeld

11. december 2013

Babydrøm

Lykke:) skriver:

Den er lille og hyggeligt. Både med gågade og lidt mere "ude på landet"-agtig stemning. Og så synes jeg at de små byhuse er MEGA charmerende!

Det lyder som en skøn og hyggelig by Måske bare lidt for langt fra Korsør hvor min kæreste arbejder.. 

Anmeld

11. december 2013

Lykke:)

AnnL skriver:

Det lyder som en skøn og hyggelig by Måske bare lidt for langt fra Korsør hvor min kæreste arbejder.. 

Ja der er vel en 100 km vil jeg tro. men kan i hvert fald anbefale Middelfart! God boligjagt

Anmeld

11. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnnL skriver:

Det lyder skønt Og måske lige som noget for os Måske var det en god mulighed Hvis vi kan finde en lejebolig der.. Har du et godt bud på hvor vi kan søge?  

Vi ønsker at leje, så det lyder godt  

Prøv boligportalen og rolf Barfoed a/s (men vær opmærksom på lejekontrakten hvis i lejer hos ham, han har sommetider været en bandit)

ellers søg på "lejeboliger skibhus", der MÅ komme noget frem

Anmeld

11. december 2013

Babydrøm

Lykke:) skriver:

Ja der er vel en 100 km vil jeg tro. men kan i hvert fald anbefale Middelfart! God boligjagt

Det er ret langt.. Nu tager han fra Kbh til Korsør, også et pænt stykke vej.. 

Mange tak Håber vi finder noget godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.