Nu har jeg siddet og læst alle jeres indlæg, og nøj hvor har i haft mange mærkelige episoder - Får helt gåsehud.

Anyways - En oktober aften i 2003, skulle jeg, og nogle kammerater, sove hos en veninde, rigtig hyggeligt.
En kammerat og jeg kommer til at snakke om hvor et fantastisk menneske min svoger er, han kan bare ALT. (Det kom af, at min svoger, havde sørget for at min kammerat ikke fik tæsk, weekenden før

)
Da klokken så nærmer sig to om natten beslutter vi os for at vi nok hellere på lægge os til at sove, og jeg slutter af med at sende en sms til min svoger hvor jeg skriver "Vi skal altid stå sammen, dig og mig, Kimse, uanset hvad!".
Næste dag, vågner vi så af at min venindes storesøster kommer brasende ind og råber og skriger at Mike og Kim er kørt galt, og at Kim er død.
Ingen forstår noget som helst, men finder så senere ud af at Kim var hendes eks-kæreste, og at ham og hans kammerat er kørt galt, og Kim så er død.
Jeg får en mærkelig mavefornemmelse - Nærmest kvalme - men tænker ikke nærmere over det, da det jo nok bare var tanken om at døden er en mærkelig ting.
Efter aftensmaden cykler jeg så hjem, og fortæller mine forældre om den her mærkelig dag, med dødsfald osv, og de synes selvfølglig det er dybt forfærdeligt.
Efter en halv times tid hvor vi har siddet og snakket, går jeg op for at børste tænder. På vej op af trapperne kan jeg høre at telefonen ringer - Det er min søster - Der kommer et lille suk fra mig, for nu kan hende og min mor snakke i tiiiiiimevis..
.. MEN MEN MEN, efter 5 minutters samtale kommer min mor op på badeværelset, HELT HVID I HOVEDET. Jeg vender mig om mod hende og spørg, lidt i sjov, og hun skal bruge toilettet (

), men hun svarer ikke. Jeg bliver lidt urolig og kan så godt se at det er alvor..
"Hvad sker der mor?!" Spørg jeg uroligt.
"Kim død kl. 2 i nat" svarer hun, og så kommer tårene frem.
"Ja, det er jeg da godt klar over, det har jeg jo lige fortalt jer" Svarer jeg forvirrende.
"Din svoger, Kim, er død kl. 2 i nat!" Siger min mor og der går det op for mig.
Jeg bryder FULDSTÆNDIG sammen. Falder fuldstændig sammen, og skriger bare at det ikke kan passe.
Det viser sig jo så at jeg har vidst hele dagen, at han har været død, men ikke vidst at det lige præcis var min svoger, og jeg har jo så også skrevet en sms til ham ved 2 tiden om natten, om at ham og jeg skal stå sammen, uanset hvad! - Mon der var en mening med det ?

Siden da, har jeg tit følt at han har passet på mig - Især efter Emil er kommet til verden, føler jeg tit at jeg lige får et skulderklap, eller en ordentlig krammer. Der bliver bare pludselig meget tæt og varmt, omkring mig - Så hyggeligt !
Jeg ved han stadig er der, og følger med i mit liv, og det giver mig en vis tryghed