Faktisk... Fordi emnet blev lidt bredere end jeg først havde tolket marias udlæg til at være, så kan jeg faktisk fortælle en ret personlig oplevelse:
Laaaaaang forhistorie blabla kortet ned til at, en dejlig dejlig ældre dame ved navn Vita har reddet mit liv da jeg var barn. Jeg havde en hjernesvulst og lægerne havde givet op og hun healede mig.
Igennem mit liv, har jeg så været tæt forbundet med hende - da jeg lærte hende at kende som 17 årig... (10 år efter hun havde hjulpet mig)...
Pludselig for 2 år siden så dør hun. På under en uge, så opdager de cancer i hele hendes krop og hun dør

Frygtelig tab for verdenen...
I tiden bagefter følte jeg mig så tom. Jeg blev også bange, fordi jeg tænkte:Hvad nu hvis Idun bliver syg, som jeg blev, hvem skal så hjælpe os? (fordi jeg IKKE tror på alle mulige weekend-kursus-healere og det der shite)... mmm..
Jeg snakker så med min zoneterapeud om det. Og hun siger: Prøv at spørge Vita. Jeg er sikker på at hun vil svare. Du skal bare formulere spørgsmålet præcist...
Et par dage efter får jeg den KLARESTE tanke ever... : Tag hende i hånden og du ved at det er rigtigt...
Mmm... Tænkte jeg. HVad sørensen betyder det. Men jeg tænkte og tænkte på den der tanke...
I weekenden var der så helsemesse i odsherred og Idun havde problemer med nakken, efter et fald i bh, så jeg ville finde en kraniosekralterapeud til hende... og vi tog derhen...
Der var selvf 100vis af kvaks... til sidst snakkede jeg så med en dame... Hun skulle være healer og clairvoyant osv... og jeg tænkte: Jaja helt sikkert. Jeg spurgte ud til hendes 'evner' og sådan der...
og hun fortalte...
Så tænkte jeg, jeg snakker lige om noget andet. Så spurgte jeg til noget farveterapi halløj hun havde stående... Så sagde hun: Hvis man fx har det sådan, sådan og sådan, så kan man bruge denneher.. oghun tog en flaske op...
Jeg gøs bare i min krop, for det var PRÆCIS sådan som jeg havde det i detaljer.. :-S
Tårene løb ned af kinderne på mig og jeg sagde INTET... Så rakte hun hånden frem og sagde: Skal du have en hånd? Og så holdte hun mig i hånden i nogen minutter, hvor jeg intet sagde...
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige og endte med at gå, uden at sige andet end 'farvel'... mmm...
Jeg har ikke snakket med hende siden, men jeg ved at hun er der... for jeg har ikke haft brug for det...
Men det var den største oplevelse jeg har haft, der ikke rigtig har noget med spøgelser at gøre, men mere overnaturligt