En god tablet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2013

LinLin

David fik en 7" samsung tablet i fødselsdagsgave. Den kostede 999kr... Den er god - og nem at have med i den str .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

Laulund87

LinLin skriver:

David fik en 7" samsung tablet i fødselsdagsgave. Den kostede 999kr... Den er god - og nem at have med i den str .

Det er nok fordi jeg kun har set Maria spille på en 10'er at en 7'er virker så lille, men det er nok ikke så slemt og den er jo billigere

Anmeld

9. december 2013

LinLin

Laulund87 skriver:

Det er nok fordi jeg kun har set Maria spille på en 10'er at en 7'er virker så lille, men det er nok ikke så slemt og den er jo billigere

Ville nok også vælge en større hvis den var til mig selv - baby.dk ser så lille ud på en 7"

Ej... Ricki har en ipad mini og den er jo ca samme str og den er han rigtigt glad for

Jeg ved faktisk heller ikke hvad en 10" koster ...

Anmeld

9. december 2013

Laulund87

LinLin skriver:

Ville nok også vælge en større hvis den var til mig selv - baby.dk ser så lille ud på en 7"

Ej... Ricki har en ipad mini og den er jo ca samme str og den er han rigtigt glad for

Jeg ved faktisk heller ikke hvad en 10" koster ...

Haha ja og når vi skal deles om den er en 10'er nok bedre

Jeg mener den kostede 2300 kr, men kommer ned i 17-1800 kr til januar

Anmeld

9. december 2013

LinLin

Haha ja og når vi skal deles om den er en 10'er nok bedre

Jeg mener den kostede 2300 kr, men kommer ned i 17-1800 kr til januar

Ok - det er da ok pris... Davids var nok også så billig fordi det var tab 2 han fik og 3'eren lige var kommet

Anmeld

9. december 2013

Laulund87

LinLin skriver:

Ok - det er da ok pris... Davids var nok også så billig fordi det var tab 2 han fik og 3'eren lige var kommet

Ja vi fik nemlig også at vide at vi skulle købe den i januar for der kom den nye og de skulle have tømt lageret

Anmeld

9. december 2013

Monski

Laulund87 skriver:

Kan man få en god tablet til 1100-1600 kr og hvilket mærke er godt? Vil vente til januar når der er tilbud og få mere for pengene

Den er til vores datter på 4 år, men vi vil også komme til at bruge den når hun ikke gør

Jeg ved ikke hvilket tablet jeg ville vælge men vi har også overvejet at købe en til Anthon som bliver 4 om en uge

Jeg har to krav: den skal ikke være for tung og så skal den være meget følsom i touchen.
- hælder nok mest til en iPad mini da den netop er let og så kender jeg en del der synes at touchen er for ufølsom i andre tablets så det er for svært for børn at bruge.

Men har ingen erfaring selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.