Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan man få en god tablet til 1100-1600 kr og hvilket mærke er godt? Vil vente til januar når der er tilbud og få mere for pengene
Den er til vores datter på 4 år, men vi vil også komme til at bruge den når hun ikke gør
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineC skriver: Jeg kan varmt anbefale en iPad 4, bruger den stort set til alt jeg brugte computeren til før. Dog er det vidst ikke lige i den prisklasse du nævner. Har også prøvet en Samsung Galaxy tablet (kan ikke huske hvad den hed) og den fungerede også upåklageligt. Dog synes jeg man kan få en del flere apps med Apple end man kan med Android, nu hvor det jo er til din datter som nok gerne vil spille
Jeg kan varmt anbefale en iPad 4, bruger den stort set til alt jeg brugte computeren til før. Dog er det vidst ikke lige i den prisklasse du nævner. Har også prøvet en Samsung Galaxy tablet (kan ikke huske hvad den hed) og den fungerede også upåklageligt. Dog synes jeg man kan få en del flere apps med Apple end man kan med Android, nu hvor det jo er til din datter som nok gerne vil spille
Tak for svar, men det bliver ikke en iPad har vi besluttet
Jeg vil også sige en samsung, vi har en samsung tab 2 7 tommers til drengen, et impulskøb da den asus vi havde gik i stykker og vi ikke kunne undvære en... det eneste vi forældre nogen gange mangler er en større skærm, det er dog også ofte rigtig rart at den ikke er større... så tænk grundigt over hvad den vil blive brugt mest til og køb efter det...
Laulund87 skriver: Kan man få en god tablet til 1100-1600 kr og hvilket mærke er godt? Vil vente til januar når der er tilbud og få mere for pengene Den er til vores datter på 4 år, men vi vil også komme til at bruge den når hun ikke gør
Vores datter på 9 år har en Acer Tablet (mini) - den fungerer rigtigt fint, og hun er glad for den, og hun synes faktisk den har flere gratis apps end hendes IPod har.
Vi gav 999,- for den i sommers.
roenlund skriver: Jeg vil også sige en samsung, vi har en samsung tab 2 7 tommers til drengen, et impulskøb da den asus vi havde gik i stykker og vi ikke kunne undvære en... det eneste vi forældre nogen gange mangler er en større skærm, det er dog også ofte rigtig rart at den ikke er større... så tænk grundigt over hvad den vil blive brugt mest til og køb efter det...
Vi tænker i hvert fald at en 7 tommer er for lille til at spille på. Samsung har vi faktisk kigget på
2babygirls skriver: Fætter br reklamer for en til 1100kr den hedder vist lexibook.. Den overvejer min mand, men vi har to ipads, så det får han ikke lov til.Der er præinstalleret 25 spil på den
Fætter br reklamer for en til 1100kr den hedder vist lexibook.. Den overvejer min mand, men vi har to ipads, så det får han ikke lov til.Der er præinstalleret 25 spil på den
Den har jeg set, men uden at vide noget om det, er den så ikke kun til børn? Det skal også være en vi kan "låne" når hun er kommet i seng osv.
dorthemus skriver: Jeg købte en helt ny samsung tablet på DBA. En overgang fik man en tablet med når man købte et tv og derfor var der mange nye tablets til salg til en billig pris. Jeg gav selv 1000 kr.og den har en god str. og kapacitet
Jeg købte en helt ny samsung tablet på DBA. En overgang fik man en tablet med når man købte et tv og derfor var der mange nye tablets til salg til en billig pris. Jeg gav selv 1000 kr.og den har en god str. og kapacitet
Det var billigt! Kunne jo altid holde med DBA og GulogGratis.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128