Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Vi tænker i hvert fald at en 7 tommer er for lille til at spille på. Samsung har vi faktisk kigget på
Vi tænker i hvert fald at en 7 tommer er for lille til at spille på. Samsung har vi faktisk kigget på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Runas Samsung er en 7 tommers og helt fin at spille på
Runas Samsung er en 7 tommers og helt fin at spille på
Den hun spiller på på biblioteket er en 10 tommer og når hun f.eks lægger puslespil, forestiller jeg mig bare at det er for småt på en 7 tommer, men ved det ikke
Laulund87 skriver: Kan man få en god tablet til 1100-1600 kr og hvilket mærke er godt? Vil vente til januar når der er tilbud og få mere for pengene Den er til vores datter på 4 år, men vi vil også komme til at bruge den når hun ikke gør
Kan man få en god tablet til 1100-1600 kr og hvilket mærke er godt? Vil vente til januar når der er tilbud og få mere for pengene
Den er til vores datter på 4 år, men vi vil også komme til at bruge den når hun ikke gør
Team Putte skriver: der har lige været en test i søndagsavisen og Samsung galaxy og ipad ligger næsten lige
der har lige været en test i søndagsavisen og Samsung galaxy og ipad ligger næsten lige
Sådan i forhold til hvad de kan?
Laulund87 skriver: Sådan i forhold til hvad de kan?
Team Putte skriver: præcis og brugervenlighed og sådan er sikker på du kan finde testen på nettet
præcis og brugervenlighed og sådan er sikker på du kan finde testen på nettet
Super tak!
Liam på tre spiller fint på vores, jeg har ikke kunnet mærke forskel da vi gik fra den store til den lille...
Laulund87 skriver: Den har jeg set, men uden at vide noget om det, er den så ikke kun til børn? Det skal også være en vi kan "låne" når hun er kommet i seng osv.
Den har jeg set, men uden at vide noget om det, er den så ikke kun til børn? Det skal også være en vi kan "låne" når hun er kommet i seng osv.
2babygirls skriver: http://www.br.dk/serier/lexibook/lexibook-tablet-m aster-2?id=631002&vid=052244Mor og far kan også bruge den, den er bare meget børnevenlig, da det er det den er egnet til
http://www.br.dk/serier/lexibook/lexibook-tablet-m aster-2?id=631002&vid=052244Mor og far kan også bruge den, den er bare meget børnevenlig, da det er det den er egnet til
Tak den må vi lige kigge nærmere på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128