ingen kom til 8års fødseldag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2013

TNBC

Laulund87 skriver:

Ja.

det er jo det der er pointen.. der var ingen der meldte afbud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

Wimmie

Er 1 uge lidt  Sådan fungere det altså også hos os

Det synes jeg da det er - jeg lægger da tit planer en uge frem eller mere... især hvis det er i en weekend. Og man ved jo hvornår ens barn har fødselsdag så man kan jo sagtens planlægge i bedre tid.

Anmeld

9. december 2013

Wimmie

Yurie skriver:

Jeg kan godt se pointen i at en uge ikke er langtid.. men det tager ikke mange minutter at sige at man ikke kommer, så kunne drengene have lavet noget andet.

Også derfor jeg skrev:

" Synes til gengæld det er for dårligt at børnenes forældre åbenbart ikke har kunne finde ud af at melde afbud i det mindste..."

Anmeld

9. december 2013

stjernehimmel

Her er en uge os lige lidt nok, især fordi at det tit er weekenden og det kræver ændringer og planlægningen da hende af min er ved sin far langt væk hver anden weekend.... Men altså synes det mindste man kan er at giive besked.... Men er de sendt med posten er en uge slet ik meget..... Der kan nemt gå 4-5 dage fra et brev bliver sendt til det når frem 

Anmeld

9. december 2013

Laulund87

Yurie skriver:

det er jo det der er pointen.. der var ingen der meldte afbud.

Jo jo, men selv alle havde meldt afbud var drengene blevet kede af det og det er der jeg mener det er forældrenes ansvar at invitere i god til.

Anmeld

9. december 2013

TNBC

Laulund87 skriver:

Jo jo, men selv alle havde meldt afbud var drengene blevet kede af det og det er der jeg mener det er forældrenes ansvar at invitere i god til.

men jeg synes det er stor forskel på at de ved det dage før end at sidde og vente i timer. så kunne de jo finde på noget andet.

Anmeld

9. december 2013

Laulund87

Yurie skriver:

men jeg synes det er stor forskel på at de ved det dage før end at sidde og vente i timer. så kunne de jo finde på noget andet.

Det er rigtigt nok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.