ingen kom til 8års fødseldag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2013

MorTil4<3

selvom jeg syntes det er synd, så kender jeg den samme historie fra da jeg gik i skole ..

vi havde en virkelig kraftig pige der gik i vores klasse, tror vi gik i 3 klasse . .
hun var sød nok, men hun lugtede og var altid usoigneret

jeg var stort set den eneste der snakkede med hende da hun også var hesteinterreseret som jeg selv var . .
men ellers var hun alene altid

og jeg husker en gang hun inviterede til fødselsdag,

jeg var den eneste der dukkede op, (knap og nap)
tiggede min mor om ikke at skulle med da jeg virkelig ikke brød mig om hendes hjem eller hendes drankende far og stank i huset
men min mor sagde du SKAL. .
og jeg var så også den eneste der kom

sååå jaaa det er hamrende synd for drengen, men der må ligge mere bag siden at hele klassen ikke kan komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

Laulund87

Selvfølgelig er det rigtig synd for drengen, men vi har altid en masse planer i weekenderne og jeg synes slet ikke 1 uges varsel er nok. Det må være forældrenes ansvar at være ude i god tid.

Anmeld

9. december 2013

lycly

Imponerende at INGEN kunne komme og INGEN meldte afbud.. Hvordan kan ingen ud af, hvad, 25 elever ikke komme. Har alle planer hver weekend?

Kan godt se at 1 uge ikke er meget, men det er mere end rigelig tid til at melde afbud. Hvor er det synd, får helt ondt i hjertet på de drenges vegne

Anmeld

9. december 2013

lycly

Laulund87 skriver:

Selvfølgelig er det rigtig synd for drengen, men vi har altid en masse planer i weekenderne og jeg synes slet ikke 1 uges varsel er nok. Det må være forældrenes ansvar at være ude i god tid.

Men ville du så ikke melde afbud, bare fordi forældrene skulle have været ude i bedre tid?

Anmeld

9. december 2013

TNBC

LuLy skriver:

Imponerende at INGEN kunne komme og INGEN meldte afbud.. Hvordan kan ingen ud af, hvad, 25 elever ikke komme. Har alle planer hver weekend?

Kan godt se at 1 uge ikke er meget, men det er mere end rigelig tid til at melde afbud. Hvor er det synd, får helt ondt i hjertet på de drenges vegne

13 drenge...

Jeg synes også det er vildt.. selvfølgelig kan det måske ske, men så kan man sku da lige sige det, så der ikke sidder to drenge og tror der kommer gæster.

Anmeld

9. december 2013

TNBC

Laulund87 skriver:

Men man kan da vel godt melde afbud, så der ikke sidder to drenge og tror de får gæster og så kommer der ingen.???

Anmeld

9. december 2013

lycly

Yurie skriver:

13 drenge...

Jeg synes også det er vildt.. selvfølgelig kan det måske ske, men så kan man sku da lige sige det, så der ikke sidder to drenge og tror der kommer gæster.

Præcis. Og jeg kunne forstå hvis et par stykker ikke meldte afbud og bare blev væk. Men alle drengene.. Der må ligge noget mere bag.

Anmeld

9. december 2013

Laulund87

LuLy skriver:

Men ville du så ikke melde afbud, bare fordi forældrene skulle have været ude i bedre tid?

Nej som jeg skriver har vi altid en masse planer så det ville ikke kunne lade sig gøre med så kort varsel.

Anmeld

9. december 2013

Laulund87

Yurie skriver:

Men man kan da vel godt melde afbud, så der ikke sidder to drenge og tror de får gæster og så kommer der ingen.???

Ja.

Anmeld

9. december 2013

TNBC

LuLy skriver:

Præcis. Og jeg kunne forstå hvis et par stykker ikke meldte afbud og bare blev væk. Men alle drengene.. Der må ligge noget mere bag.

Ja, det lyder mærkeligt. og de har alle lige planer den samme weekend..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.