ingen kom til 8års fødseldag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2013

Carina:-)

Yurie skriver:

Jeg kan godt se pointen i at en uge ikke er langtid.. men det tager ikke mange minutter at sige at man ikke kommer, så kunne drengene have lavet noget andet.

I min drengs klasse kan der sagtens kun være en uges varsel.

Og synes det stinker lidt af sammensværgelse-Sgu underligt at ALLE ikke kan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

TNBC

Carina:-) skriver:

I min drengs klasse kan der sagtens kun være en uges varsel.

Og synes det stinker lidt af sammensværgelse-Sgu underligt at ALLE ikke kan 

Ja det er lidt vildt at hele klassen ikke kan.
Utroligt at man kan opfører sig sådan...

Anmeld

9. december 2013

TNBC

Frk. Himmelblå skriver:

Helt ærligt, hvad laver den historie på EB? 

Jøsses, vi aner jo intet om omstændighederne... - Og helt ærligt, sker der virkelig ikke vigtigere ting i verden? Sikke et medie..

Men jo jo, det er da synd for det barn, der ingen gæster har til sin planlagte fødselsdag...

De har nok læst om den på fb, hvor den ene mor skrev om det, og tænkt at det var en historie som ville røre nogen.

For som Carina skriver, mærkeligt at hele klassen melder afbud.. Det er altså for voldsomt, og det er det der gør at de mener at det skal fortælles.

Bare fordi det ikke er om overfald, kendte, eller andet, er det ikke vigtigt nok? Der skal da også være historier om alm. små ting fra hverdagen.

Nej, vi kender ikke hele historien, men det er da en historie der fortæller noget..

Anmeld

9. december 2013

MortilElias2010

Det skete i Norge og EB har forkortet artiklen - og jeg syntes da det er eminent alvorligt og vigtigt nok at tænke over hvilke konsekvenser det kan/får for de to det er gået ud over. Det er da umådeligt vigtigt især for os som forældre blandt andet ikke at være deltagende i tavs mobning eller udelukkelse af fællesskabet!!!!! Kan slet ikke forstå nogen ikke mener dette er vigtigt at gøre opmærksom på, tænk hvis det var jeres barn der oplevede at ingen fra klassen dukkede op?!!!! Nej mit hjerte bløder på deres vegne!! Tænk hvis dette skulle overgå min egen søn, ikke til at bære. 

Nogen få meldte afbud, mens andre slet ikke gav besked. Efterfølgende tog to forældrepar de to drenge med i biografen og på MacD. 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10133683 

Anmeld

9. december 2013

bøllen

Wimmie skriver:

Selvfølgelig er det synd men 1 uges varsel?

Synes til gengæld det er for dårligt at børnenes forældre åbenbart ikke har kunne finde ud af at melde afbud i det mindste... 

Er 1 uge lidt  Sådan fungere det altså også hos os

Anmeld

9. december 2013

TNBC

MortilElias2010 skriver:

Det skete i Norge og EB har forkortet artiklen - og jeg syntes da det er eminent alvorligt og vigtigt nok at tænke over hvilke konsekvenser det kan/får for de to det er gået ud over. Det er da umådeligt vigtigt især for os som forældre blandt andet ikke at være deltagende i tavs mobning eller udelukkelse af fællesskabet!!!!! Kan slet ikke forstå nogen ikke mener dette er vigtigt at gøre opmærksom på, tænk hvis det var jeres barn der oplevede at ingen fra klassen dukkede op?!!!! Nej mit hjerte bløder på deres vegne!! Tænk hvis dette skulle overgå min egen søn, ikke til at bære. 

Nogen få meldte afbud, mens andre slet ikke gav besked. Efterfølgende tog to forældrepar de to drenge med i biografen og på MacD. 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10133683 

Helt enig..

Jeg synes det er så forkert.

Voksne bliver da også ked af det/skuffet, hvis folk ikke kommer uden at have meldt afbud. Tænk på hvordan de to drenge tænker, når ingen gider at komme til deres fødselsdag...

Anmeld

9. december 2013

bøllen

Yurie skriver:

http://ekstrabladet.dk/nationen/article2169470.ece

Ville godt nok blive ked af det på mine børns vegne. Syntes nu også det er vildt der ikke kom 1 eneste 

Her bliver der også inviteret 1 uge før nogle gange mindre . 

stakkelse drenge

Anmeld

9. december 2013

SjeBets

jeg synes ikke en uge er meget varsel, men selvfølgelig melder man afbud.

Om hele klassen ikke kunne, er jo svært at sige, hvor mange var inviteret, min dreng som også er 8 går på en lille bitte skole, og i hans klasse er de kun 5 drenge. Det er jo i realiteten ikke ret mange.

Anmeld

9. december 2013

TNBC

SjeBets skriver:

jeg synes ikke en uge er meget varsel, men selvfølgelig melder man afbud.

Om hele klassen ikke kunne, er jo svært at sige, hvor mange var inviteret, min dreng som også er 8 går på en lille bitte skole, og i hans klasse er de kun 5 drenge. Det er jo i realiteten ikke ret mange.

tretten drenge.

Anmeld

9. december 2013

LilleSmølf

Jeg kan fuld ud sætte mig i børnenes sted da jeg selv var meget lukket ude af fælleskabet i folkeskolen.

Men synes også man skal tænkte på, at vi ikke kender omstændighederne - én uge er godt nok ikke lang tid og børn har det jo ofte med at glemme at vidergive ting fra skolen. Min mor fik da ofte først at vide dagen før, "Nårh jo, børnefødselsdag i morgen" og så kan man jo heller ikke nå at gøre så meget ved det. Nogen gange fandt jeg da også først invitationen 3 dage efter

Desuden har man jo muligheden for at skrive SU på invitationen, sådan at man ved hvor mange har tænkt sig at dukke op, i stedet for at antage.

Men jo, det er da syndt for drengene, helt klart. Har dog svært ved at tro på at det skulle være en eller anden ond form for sammensværgelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.