årets farvorit julepynt! vis jeres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2013

stjernehimmel

StineW79 skriver:

Her mit års farvorit julepynt, som kæresten har lavet. Syntes de er vildt fede! Hvad er jeres farvorit pynt i år?? Vh stine

Jeg har altid så længe jeg kan huske tilbage forbundet julen med ham på billedet... Han plejer at have selvskab af 2 andre..... Men dem kan vi desværre bare ikke finde nogen steder.....

jeg har ALTID gjort klart at det det eneste jeg ønskede at arve efter min mor.... Og da hun gik bort for nogle måneder siden var det lidt en selvfølge for alle at han skulle bo ved mig.... Men er godt nok ked af de andre 2 er pist væk, for ved at hun havde dem fremme sidste år og nu er de bare som sunket i jorden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

Thereseh

De skønne ting som Isaac kommer hjem med fra dagpleje, hans pakkekalender og de fine porcelænshjerter til ophæng 

Anmeld

9. december 2013

Kløver

Disse julekugler er mine yndlings, da jeg har fået dem specielt lavet til mine unger, og hænger øverst på vores juletræ

På den ene side står deres navn og på den anden side, deres fødselsår

Anmeld

9. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MorDk skriver:

Dette træ er min favorit ♥ (undskyld dobbelt opload men kan ikke slette det ene billede igen)?

Det er også rigtig fint! Er det små perler der er på? Vh stine

Anmeld

9. december 2013

StineW79

stjernehimmel skriver:

Jeg har altid så længe jeg kan huske tilbage forbundet julen med ham på billedet... Han plejer at have selvskab af 2 andre..... Men dem kan vi desværre bare ikke finde nogen steder.....

jeg har ALTID gjort klart at det det eneste jeg ønskede at arve efter min mor.... Og da hun gik bort for nogle måneder siden var det lidt en selvfølge for alle at han skulle bo ved mig.... Men er godt nok ked af de andre 2 er pist væk, for ved at hun havde dem fremme sidste år og nu er de bare som sunket i jorden.

Ej hvor er han godt nok også bare for fin! Ka godt forstå du savner hans venner!! Vh stine

Anmeld

9. december 2013

StineW79

Thereseh skriver:

De skønne ting som Isaac kommer hjem med fra dagpleje, hans pakkekalender og de fine porcelænshjerter til ophæng 

Rigtig fine ting! Og hvor hyggeligt med alt det hjemmelavedet! Vh stine

Anmeld

9. december 2013

StineW79

Maja84 skriver:

Disse julekugler er mine yndlings, da jeg har fået dem specielt lavet til mine unger, og hænger øverst på vores juletræ

På den ene side står deres navn og på den anden side, deres fødselsår

Tror altså at jeg må sætte kærsten og ungerne til at lave kugler med navn osv på, for de er altså fine! Vh stine

Anmeld

9. december 2013

Kløver

StineW79 skriver:

Tror altså at jeg må sætte kærsten og ungerne til at lave kugler med navn osv på, for de er altså fine! Vh stine

Jeg købte mine på julerosen.dk
Næste år når de er det ældre får de lov til selv at lave deres egne julekugler til træet ??

Anmeld

9. december 2013

StineW79

Maja84 skriver:

Jeg købte mine på julerosen.dk
Næste år når de er det ældre får de lov til selv at lave deres egne julekugler til træet ??

Tror thea på 5 år, ville syntes det var sjovt at skrive på en kugle og få lov til at hænge den på træet. 

Ku evt laves som en lille ting til bedsterne også. Sidste år, lavede vi nemlig også kugler, fra panduro, hvor vi puttede lim ind i kuglen, også fik thea lov til at drysse forskelligt glimmer i, og lime et billede på af hende og alberte på i nissetøj... Vh stine

Anmeld

9. december 2013

Kløver

StineW79 skriver:

Tror thea på 5 år, ville syntes det var sjovt at skrive på en kugle og få lov til at hænge den på træet. 

Ku evt laves som en lille ting til bedsterne også. Sidste år, lavede vi nemlig også kugler, fra panduro, hvor vi puttede lim ind i kuglen, også fik thea lov til at drysse forskelligt glimmer i, og lime et billede på af hende og alberte på i nissetøj... Vh stine

Hvor fint, hun har også en bedre alder, købtekuglerne sidste år hvor mine var 8 mdr og knap 2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.