årets farvorit julepynt! vis jeres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2013

DesiraeR

MortilElias2010 skriver:

Vil du så også bruge dobbeltklæbende tape? Jeg ville gerne igang med een men fandt ud af de brugte dobbeltklæbende  Som jeg ikke har i huset. 

Du kan også bruge lim?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

Papillon

StineW79 skriver:

http://www.altomhobby.dk/jul/stor-flettet-julestjerne/ 

Fik lige kærsten til at finde et link. God fornøjelse! Vh stine

Ih! Her sidder jeg og skal skrive opgave (venter lige på vandet har kogt), og så falder jeg over det link - vil så gerne prøve at lave en 

Jeg er også vildt imponeret over, at din kæreste kan! Min har slet ikke tålmodigheden til det, selvom han gerne ville lære det

Anmeld

7. december 2013

Mamalou

Jeg har fået en del julepynt fra min farmor, som hun selv har lavet. Hun døde i julen 2005, så der bliver altid fældet en lille tåre når kassen med julepynt findes frem. Der er lidt porcelænspynt, men favoritten er to strik nisser som jeg har haft i mange år og elsket som barn. Nu elsker min søn dem, og det er fantastisk!

Din mand er virkelig kreativ. De stjerner er så flotte.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Papillon skriver:

Ih! Her sidder jeg og skal skrive opgave (venter lige på vandet har kogt), og så falder jeg over det link - vil så gerne prøve at lave en 

Jeg er også vildt imponeret over, at din kæreste kan! Min har slet ikke tålmodigheden til det, selvom han gerne ville lære det

Han er også bare helt vildt kreativ. Håber der smitter af på vores unger!  

Gi ham en vejledning, også ka han næsten lave det meste tror jeg!! Vh stine

Anmeld

7. december 2013

StineW79

o1Mutte skriver:

Her er de. De er pænere når der er lys i dem om aftenen

Dæleme et røverkøb!! Rigtig flot! Vh stine

Anmeld

7. december 2013

StineW79

twinny skriver:

Mit juletog. Der er så mange små fine detaljer på, når man kommer helt tæt på. Drengene elsker det. 

Ser rigtig hyggeligt ud! Her har thea også en lille nisseby på værelset, hvor hun har et lille hus med lys i! Vh stine

Anmeld

7. december 2013

StineW79

Mamalou skriver:

Jeg har fået en del julepynt fra min farmor, som hun selv har lavet. Hun døde i julen 2005, så der bliver altid fældet en lille tåre når kassen med julepynt findes frem. Der er lidt porcelænspynt, men favoritten er to strik nisser som jeg har haft i mange år og elsket som barn. Nu elsker min søn dem, og det er fantastisk!

Din mand er virkelig kreativ. De stjerner er så flotte.

Elsker arve pynt! Min bedstemor havde lavet nogle parpir engle, som er nede ved min mor. De er meget sarte og fine! Vh stine

Anmeld

7. december 2013

tarkoflen

StineW79 skriver:

Syntes nemlige også at de er vildt flotte. Og kærsten er bare fingernem! Jeg ka ik engang lave en alm stjerne vh stine

Det er mega sejt lavet! Har han brugt sådan nogle almindelige strimler til stjerner?

Anmeld

7. december 2013

lineog4

Har to favoritter i år - julekuglerne dem elsker jeg at tage frem hver år, men synes også de hvide huse giver en skøn stemning

Anmeld

7. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
StineW79 skriver:

Her mit års farvorit julepynt, som kæresten har lavet. Syntes de er vildt fede! Hvad er jeres farvorit pynt i år?? Vh stine

jeg har ikke rigtig noget yndlingspynt... men jeg har tre ting jeg skal have fremme; mit toiletdække med en nisse der holder sig for øjnene når man åbner toiletbrættet (som jeg ikke har noget billeder af), et nissepar som er det første julepynt jeg købte efter jeg flyttede hjemmefra og den sidste er to nisser med en stige som jeg har arvet fra min mormor og som min søn har fået lov til at finde plads til hvert år.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.