årets farvorit julepynt! vis jeres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2013

helle85

StineW79 skriver:

Her mit års farvorit julepynt, som kæresten har lavet. Syntes de er vildt fede! Hvad er jeres farvorit pynt i år?? Vh stine

det kunne være at jeg skulle prøve at lave en af dem med mange takker en af dagene bare med almindelig strimler

jeg har næsten lige lavet sådan en stjerne som der nogen der har linket til.

jeg har ikke noget disideret favorit jule pynt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

Loa

StineW79 skriver:

Her mit års farvorit julepynt, som kæresten har lavet. Syntes de er vildt fede! Hvad er jeres farvorit pynt i år?? Vh stine

Ej de er fede

Anmeld

7. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
tarkoflen skriver:

Det er mega sejt lavet! Har han brugt sådan nogle almindelige strimler til stjerner?

Nej de strimler han bruger er meget breder og længer, men det er stjernestrimler. Tror det er netto eller fakta han køber dem i! Vh stine

Anmeld

7. december 2013

StineW79

lineog4 skriver:

Har to favoritter i år - julekuglerne dem elsker jeg at tage frem hver år, men synes også de hvide huse giver en skøn stemning

Fed ide med navnene på kuglerne! Og rigtig hyggeligt med de hvide figure!! Vh stine

Anmeld

7. december 2013

StineW79

Ms.Sunshine skriver:

jeg har ikke rigtig noget yndlingspynt... men jeg har tre ting jeg skal have fremme; mit toiletdække med en nisse der holder sig for øjnene når man åbner toiletbrættet (som jeg ikke har noget billeder af), et nissepar som er det første julepynt jeg købte efter jeg flyttede hjemmefra og den sidste er to nisser med en stige som jeg har arvet fra min mormor og som min søn har fået lov til at finde plads til hvert år.....

Er vild med de gamle nisser med stien!! Vh stine

Anmeld

7. december 2013

StineW79

helle85 skriver:

det kunne være at jeg skulle prøve at lave en af dem med mange takker en af dagene bare med almindelig strimler

jeg har næsten lige lavet sådan en stjerne som der nogen der har linket til.

jeg har ikke noget disideret favorit jule pynt

Mit skifter også lidt fra år til år. Vist den anden stjerne til kærsten, og han snakkede om at den sku han også prøve at lave!! 

Syntes dem med mange takker, er så flotte. Er lidt stolt af ham faktisk vh stine

Anmeld

7. december 2013

StineW79

Loa skriver:

Ej de er fede

Jep de er nemlig super fede! Vh stine

Anmeld

8. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
StineW79 skriver:

Er vild med de gamle nisser med stien!! Vh stine

ja ikke... og selvom de er 20-30 gamle, så er de solide.... jeg tabte dem på gulvet i vores gang sidste år - det er et betongulv med linoleum over - og intet skete andet end en lille ridse i bunden... 

Anmeld

9. december 2013

StineW79

Ms.Sunshine skriver:

ja ikke... og selvom de er 20-30 gamle, så er de solide.... jeg tabte dem på gulvet i vores gang sidste år - det er et betongulv med linoleum over - og intet skete andet end en lille ridse i bunden... 

he he ja ting blev lavet solidt dengang!! Vh stine

Anmeld

9. december 2013

MorDk

Dette træ er min favorit ♥ (undskyld dobbelt opload men kan ikke slette det ene billede igen)?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.