Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ja ved vores første blev vi gravide i 3. Forsøg. Også derfor jeg synes det er vildt frustrende. Og da vi startede pb i første gang var jeg også ved at opgive første gang og anden gang havde jeg næsten opgivet. Og måske det er det der gjorde at vi blev gravide 3. Gang. Fordi jeg ikke troede på jeg blev gravid. Og nu ved jeg det jo kan lade sig gøre og måske derfor er for opmærksom på det hele. Jeg ved det ikke. Men synes bare det gør så ondt. Og nu havde man jo gået med en lille drøm om at skulle fortælle bedste forældrene det juleaften da vi alle skal være samlet for første gang. Og synes bare det kunne være så perfekt. Men sådan skulle det ikke være
Ja ved vores første blev vi gravide i 3. Forsøg. Også derfor jeg synes det er vildt frustrende. Og da vi startede pb i første gang var jeg også ved at opgive første gang og anden gang havde jeg næsten opgivet. Og måske det er det der gjorde at vi blev gravide 3. Gang. Fordi jeg ikke troede på jeg blev gravid. Og nu ved jeg det jo kan lade sig gøre og måske derfor er for opmærksom på det hele. Jeg ved det ikke. Men synes bare det gør så ondt. Og nu havde man jo gået med en lille drøm om at skulle fortælle bedste forældrene det juleaften da vi alle skal være samlet for første gang. Og synes bare det kunne være så perfekt. Men sådan skulle det ikke være
Øv altså! Jeg forstår dine frustrationer fuldt ud Der er ikke noget værre end at når man gerne vil have et barn, så går der længe inden man bliver gravid. Bruger du ægløsnings teste? Det gjorde jeg, og tror det er derfor jeg blev så hurtigt gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MMOGM skriver: Øv altså! Jeg forstår dine frustrationer fuldt ud Der er ikke noget værre end at når man gerne vil have et barn, så går der længe inden man bliver gravid. Bruger du ægløsnings teste? Det gjorde jeg, og tror det er derfor jeg blev så hurtigt gravid
Anonym skriver: Ja det gør jeg. For jeg tænkte nemlig at det vil øge vores chancer en del. Også fordi vi pga kæresten får antidepressiv medicin ikke har sex hver uge. Han skal sådan lige vide det lidt tid i forvejen at vi skal have sex så han lige kan komme lidt i stemning hehe. Da vi blev gravide sidst havde vi kun sex engang i den mdr og der brugte vi ikke æl teste. Og nu har jeg lært min krop så godt at kende at jeg faktisk kun bruger en maks to æl teste til at vide om jeg har æl. Simpelthen bare ved hjælp af æl slim. Og så får jeg normalt ret ømme brystvorter samt lidt niv og jag i underlivet. Vi har præcist ramt æl hver gang siden vi startede og alligevel sker der bare ikke en dyt
Ja det gør jeg. For jeg tænkte nemlig at det vil øge vores chancer en del. Også fordi vi pga kæresten får antidepressiv medicin ikke har sex hver uge. Han skal sådan lige vide det lidt tid i forvejen at vi skal have sex så han lige kan komme lidt i stemning hehe. Da vi blev gravide sidst havde vi kun sex engang i den mdr og der brugte vi ikke æl teste. Og nu har jeg lært min krop så godt at kende at jeg faktisk kun bruger en maks to æl teste til at vide om jeg har æl. Simpelthen bare ved hjælp af æl slim. Og så får jeg normalt ret ømme brystvorter samt lidt niv og jag i underlivet. Vi har præcist ramt æl hver gang siden vi startede og alligevel sker der bare ikke en dyt
Hold da op hvor vildt! Tænk at kende sin krop så godt! Det må være fantastisk
Dog ikke så fantastisk at den ikke vil samarbejde kan hans medicin måske påvirke hans sædkvalitet? Har ikke en dyt forstand på det, men har i undersøgt det?
MMOGM skriver: Hold da op hvor vildt! Tænk at kende sin krop så godt! Det må være fantastisk Dog ikke så fantastisk at den ikke vil samarbejde kan hans medicin måske påvirke hans sædkvalitet? Har ikke en dyt forstand på det, men har i undersøgt det?
Anonym skriver: Han fik også medicinen den gang vi lavede den første så tror det ikke. Men jeg tror simpelthen jeg må derhen hvor jeg nærmest opgiver og så bliver jeg gravid. Ej, det er vel bare ikke vores tur endnu. Men håber snart den er der. Og tak for et par lyttende øre. Det er rart lige at få lidt luft. Også fordi man jo nærmest ikke tør at lave et indlæg fordi man bare vil få afvide at man skal være glad for man har et barn i forvejen. Fordi mange ikke kan blive gravide. Og det er da rigtigt. Og er da taknemlig. Men jeg har et ønske om en mere. Og så vil jeg bare ikke hakkes ned på af den grund.
Han fik også medicinen den gang vi lavede den første så tror det ikke. Men jeg tror simpelthen jeg må derhen hvor jeg nærmest opgiver og så bliver jeg gravid. Ej, det er vel bare ikke vores tur endnu. Men håber snart den er der. Og tak for et par lyttende øre. Det er rart lige at få lidt luft. Også fordi man jo nærmest ikke tør at lave et indlæg fordi man bare vil få afvide at man skal være glad for man har et barn i forvejen. Fordi mange ikke kan blive gravide. Og det er da rigtigt. Og er da taknemlig. Men jeg har et ønske om en mere. Og så vil jeg bare ikke hakkes ned på af den grund.
Så er det nok ikke medicinen der gør det, men ja. Prøv ikke at tænk så meget over det, selvom det bare er utrolig svært
Hold da op! Må man nu ikke ønske sig at gøre sit barn til storebror/søster Selvfølgelig er man da taknemmelig over man har et mirakel i forvejen, men et ønske om en mere er da naturligt! selvfølgelig skal du ønske dig en nr. 2 hvis det er det du brænder for
MMOGM skriver: Så er det nok ikke medicinen der gør det, men ja. Prøv ikke at tænk så meget over det, selvom det bare er utrolig svært Hold da op! Må man nu ikke ønske sig at gøre sit barn til storebror/søster Selvfølgelig er man da taknemmelig over man har et mirakel i forvejen, men et ønske om en mere er da naturligt! selvfølgelig skal du ønske dig en nr. 2 hvis det er det du brænder for
Anonym skriver: Sådan er det desværre bare mange gange herinde. Når man ønsker sig noget er man utaknemlig. Og det er bare så trist. Men det er af den grund jeg ikke opretter sådan nogle jeg har brug for at få luft tråde.. Men jeg takker endnu engang fordi du lyttede til min frustrationer. Hehe. Det er rart når man ikke lige har en man kan snakke med om det. Da pb 2 jo er hemmeligt.
Sådan er det desværre bare mange gange herinde. Når man ønsker sig noget er man utaknemlig. Og det er bare så trist. Men det er af den grund jeg ikke opretter sådan nogle jeg har brug for at få luft tråde.. Men jeg takker endnu engang fordi du lyttede til min frustrationer. Hehe. Det er rart når man ikke lige har en man kan snakke med om det. Da pb 2 jo er hemmeligt.
ja det er synd, at det er sådan
selvfølgelig Og hvis der er andet du gerne vil have luftet, så er du velkommen til at skrive privat Jeg lytter gerne hihi.
MMOGM skriver: ja det er synd, at det er sådan selvfølgelig Og hvis der er andet du gerne vil have luftet, så er du velkommen til at skrive privat Jeg lytter gerne hihi.
Anonym skriver: Tusinde tak skal du have. det har lige givet mig lidt mere mod på pb2lige at få luftet lidt ud. Held og lykke med din graviditet
Tusinde tak skal du have. det har lige givet mig lidt mere mod på pb2lige at få luftet lidt ud. Held og lykke med din graviditet
Dejligt at hører
Mange tak Og glæder mig til at se en Update hvor du står på 2 streger og måske ikke er ano
Held og lykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128