G- test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
28 svar
6 synes godt om
7. december 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.
Jeg er 3+6 idag hvis den altså er der.
Dette billede er efter tid. Men jeg synes jeg kan ane noget, eller er det bare mig? Eller er det bare en skyggestreg? Ved godt de ikke helt kan regnes med efter tid, men har aldrig kunnet få en streg heller ikke efter tid hvis jeg ikke har været gravid.

Ved min første kunne jeg få en svag positiv test 4+0. (Indenfor tid)
Nogen der har oplevet at først kunne teste senere anden gang?

Jeg har ingen tegn på at min mens vil komme. Plejer og have murren i underlivet et par dage i forvejen men ikke denne gang.

Hvad ser i?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

esioul

Anonym skriver:

Hej piger.
Dette billede er efter tid. Men jeg synes jeg kan ane noget, eller er det bare mig? Eller er det bare en skyggestreg? Ved godt de ikke helt kan regnes med efter tid, men har aldrig kunnet få en streg heller ikke efter tid hvis jeg ikke har været gravid.

Jeg har ingen tegn på at min mens vil komme. Plejer og have murren i underlivet et par dage i forvejen men ikke denne gang.

Hvad ser i?

Den er desværre helt negativ.

Anmeld

7. december 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Den er desværre helt negativ.

Tak for dit svar. Jeg har nok stirret mig blind på den.

Anmeld

7. december 2013

Nadia1991

Syntes jeg kan ane en streg :-).. 

Anmeld

7. december 2013

Anonym trådstarter

Nadia1991 skriver:

Syntes jeg kan ane en streg :-).. 

Hehe så er jeg da ikke gal på den. Men ved bare ikke om det er en skyggestreg eller hvad det er. Derfor tænkte jeg at jeg ville spørge herinde. For man kan nemt stirre sig blind på de skide tests.

Anmeld

7. december 2013

Nadia1991

Ja det kan man let. Kender det alt for godt det med at stirre sig blind. Men jeg syntes dog jeg kan ane en anden steg den er dog meget meget utydelig :-) håber på det bedste :-)

Anmeld

7. december 2013

Nadia1991

Ja det kan man let. Kender det alt for godt det med at stirre sig blind. Men jeg syntes dog jeg kan ane en anden steg den er dog meget meget utydelig :-) håber på det bedste :-)

Anmeld

7. december 2013

Anonym trådstarter

Nadia1991 skriver:

Tusinde tak

Anmeld

7. december 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Hej piger.

Hvad ser i?

Sådan så min ud 3+6, havde en svag streg 4+0 

Krydser

Anmeld

7. december 2013

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Sådan så min ud 3+6, havde en svag streg 4+0 

Krydser

Uhh spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.