Anonym skriver:
Det er ca 6-7 mdr siden jeg stoppede med ppillerne. Jeg synes det er vildt frusterende. Men måske det nok også er fordi man inderst inde har gået med den tanke at nu har vi jo en i forevejen så det må jo være nemt at lave nr 2. Jeg ved det faktisk ikke. Men aner ikke hvordan jeg skal fjerne fokus fra pb. Jeg har været så skruk efter nr 2 så længe. Og da manden sagde god for det er det som om mine æggestokke bogstaveligt talt begyndte at dinge hehe. Jeg kan slet ikke slappe af og bliver så ked af det når min mens kommer.
Ved godt jeg skal være taknemlig for jeg har en i forvejen. Det er jeg jo også. Og tænker da også at hvis vi f.eks ikke kunne blive gravide igen jamen så er jeg lykkelig for at jeg har en. Men ønsker bare en mere. Så børn er bare så livbekraftende og for mig er det det liv jeg vil have. En lille familie på 4. 
Jeg kunne have skrevet det indlæg inden jeg blev gravid. Jeg kunne blive ked af det hvis en på min fb lagde op at de ventede sig
Det er rigtig irriterende at have det sådan.
jeg ved godt det lyder lidt vildt, men første måned vi prøvede, og da jeg fik min mens, var jeg lige ved at opgive, og følte bare aldrig det blev min tur igen
Men så blev jeg gravid måneden efter.
men jeg kan godt forstå dig
7-8 mdr. Er også forholdvis længe (og ved godt det har taget flere år for nogen), men hvis det gik hurtigt med jeres første, har man måske en lille forventning om at det også burde gå hurtigt 2. Gang 

Anmeld