G- test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2013

Kløver

Synes desværre den er meget negativ krydderier at den bliver positiv de næste par dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Synes desværre den er meget negativ krydderier at den bliver positiv de næste par dage

Jeg må prøve igen om et par dage hvis ikke fru rød er kommet

Anmeld

8. december 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Jeg må prøve igen om et par dage hvis ikke fru rød er kommet

Er mens dukket op? 

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Er mens dukket op? 

Øv ja jeg har lige fået den desværre.men det er bare slet ikke som det plejer. Jeg har normalt mange jag i underlivet, hvor jeg normalt må tage nogle smertestillende imod i ca 1 dag før mens kommer. Men denne gang har der kun været nogle små jag sådan kort tid af gangen.

Anmeld

8. december 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Øv ja jeg har lige fået den desværre.men det er bare slet ikke som det plejer. Jeg har normalt mange jag i underlivet, hvor jeg normalt må tage nogle smertestillende imod i ca 1 dag før mens kommer. Men denne gang har der kun været nogle små jag sådan kort tid af gangen.

Øv hvor er det trist 

håber den er der for jer næste gang  Hvor længe har i prøvet?

for hvis det ikke er så længe siden, og du er stoppet på p piller så kan ens mens godt opføre sig lidt mærkeligt 

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Øv hvor er det trist 

håber den er der for jer næste gang  Hvor længe har i prøvet?

for hvis det ikke er så længe siden, og du er stoppet på p piller så kan ens mens godt opføre sig lidt mærkeligt 

Det er ca 6-7 mdr siden jeg stoppede med ppillerne. Jeg synes det er vildt frusterende. Men måske det nok også er fordi man inderst inde har gået med den tanke at nu har vi jo en i forevejen så det må jo være nemt at lave nr 2. Jeg ved det faktisk ikke. Men aner ikke hvordan jeg skal fjerne fokus fra pb. Jeg har været så skruk efter nr 2 så længe. Og da manden sagde god for det er det som om mine æggestokke bogstaveligt talt begyndte at dinge hehe. Jeg kan slet ikke slappe af og bliver så ked af det når min mens kommer.
Ved godt jeg skal være taknemlig for jeg har en i forvejen. Det er jeg jo også. Og tænker da også at hvis vi f.eks ikke kunne blive gravide igen jamen så er jeg lykkelig for at jeg har en. Men ønsker bare en mere. Så børn er bare så livbekraftende og for mig er det det liv jeg vil have. En lille familie på 4.

Anmeld

8. december 2013

Jannieb

Anonym skriver:

Det er ca 6-7 mdr siden jeg stoppede med ppillerne. Jeg synes det er vildt frusterende. Men måske det nok også er fordi man inderst inde har gået med den tanke at nu har vi jo en i forevejen så det må jo være nemt at lave nr 2. Jeg ved det faktisk ikke. Men aner ikke hvordan jeg skal fjerne fokus fra pb. Jeg har været så skruk efter nr 2 så længe. Og da manden sagde god for det er det som om mine æggestokke bogstaveligt talt begyndte at dinge hehe. Jeg kan slet ikke slappe af og bliver så ked af det når min mens kommer.
Ved godt jeg skal være taknemlig for jeg har en i forvejen. Det er jeg jo også. Og tænker da også at hvis vi f.eks ikke kunne blive gravide igen jamen så er jeg lykkelig for at jeg har en. Men ønsker bare en mere. Så børn er bare så livbekraftende og for mig er det det liv jeg vil have. En lille familie på 4.

Har det på nøjagtig samme måde som dig!

håber snart vi begge snart får 2 fine streger! 

Anmeld

8. december 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Jeg kunne have skrevet det indlæg inden jeg blev gravid. Jeg kunne blive ked af det hvis en på min fb lagde op at de ventede sig  Det er rigtig irriterende at have det sådan.

jeg ved godt det lyder lidt vildt, men første måned vi prøvede, og da jeg fik min mens, var jeg lige ved at opgive, og følte bare aldrig det blev min tur igen  Men så blev jeg gravid måneden efter.

men jeg kan godt forstå dig  7-8 mdr. Er også forholdvis længe (og ved godt det har taget flere år for nogen), men hvis det gik hurtigt med jeres første, har man måske en lille forventning om at det også burde gå hurtigt 2. Gang 

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Jeg kunne have skrevet det indlæg inden jeg blev gravid. Jeg kunne blive ked af det hvis en på min fb lagde op at de ventede sig  Det er rigtig irriterende at have det sådan.

jeg ved godt det lyder lidt vildt, men første måned vi prøvede, og da jeg fik min mens, var jeg lige ved at opgive, og følte bare aldrig det blev min tur igen  Men så blev jeg gravid måneden efter.

men jeg kan godt forstå dig  7-8 mdr. Er også forholdvis længe (og ved godt det har taget flere år for nogen), men hvis det gik hurtigt med jeres første, har man måske en lille forventning om at det også burde gå hurtigt 2. Gang 

Ja ved vores første blev vi gravide i 3. Forsøg. Også derfor jeg synes det er vildt frustrende. Og da vi startede pb i første gang var jeg også ved at opgive første gang og anden gang havde jeg næsten opgivet. Og måske det er det der gjorde at vi blev gravide 3. Gang. Fordi jeg ikke troede på jeg blev gravid. Og nu ved jeg det jo kan lade sig gøre og måske derfor er for opmærksom på det hele. Jeg ved det ikke. Men synes bare det gør så ondt. Og nu havde man jo gået med en lille drøm om at skulle fortælle bedste forældrene det juleaften da vi alle skal være samlet for første gang. Og synes bare det kunne være så perfekt. Men sådan skulle det ikke være

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

Ønskebaby2014 skriver:

Har det på nøjagtig samme måde som dig!

håber snart vi begge snart får 2 fine streger! 

Åh tak. Håber også i snart får de gyldne 2 streger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.