vredes udbrud! -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

Nea85

DianaRJS skriver:

Min søster var SÅ sød at vaske de smås tøj... men hvem HELVEDE vasker Pink, Blåt og HVIDT SAMMEN???

det har resulteret i ALT emilies tøj der er hvidt på, eller hendes hvide strømpe bukser og trøjer og bodyer er helt lyseblå!!!!!

totalt vredes udbrud....

og man kan vel intet gør for at få det nogenlunde hvidt igen?

Øv, hvor irriterende
Kunne dette være en løsning?
http://www.dr-beckmann.dk/dk/blegemidler/commodity /32/
Jeg har ikke prøvet dem selv..

Vi vasker ikke ret meget hvidt tøj på 40 grader i øjeblikket, så alle lyse farver bliver vasket sammen. For at beskytte mod evt. overskydende farver, bruger jeg deres Colour and dirt collector-klude, og de virker helt efter hensigten. Tror dog ikke de kan opsamle al farve, f.eks. fra et par helt nye jeans (det tør jeg i hvert fald ikke sætte min lid til)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

bøllen

DianaRJS skriver:

Min søster var SÅ sød at vaske de smås tøj... men hvem HELVEDE vasker Pink, Blåt og HVIDT SAMMEN???

det har resulteret i ALT emilies tøj der er hvidt på, eller hendes hvide strømpe bukser og trøjer og bodyer er helt lyseblå!!!!!

totalt vredes udbrud....

kan godt forstå du syntes det er ærgeligt, ved ikke hvor meget der er at gøre

er selv en som sortere ALT tøjet i farver , intet bliver vasket sammen.

ville nok have sorteret tøjet selv inden du sendte det afsted. Det er nok meget nok at forlange din søster har styr på dette .

Anmeld

6. december 2013

C-Dog

Den lavede min mands søster også... Først flippede jeg ud fordi hun var gået i vores vasketøj (Det vil jeg sgu egentlig gerne ordne selv og folk skal ikke rode i mit vasketøj når jeg ikke er tilstede!) og så brød jeg nærmest sammen da jeg så Mit hvide undertøj, med datterens babylyserøde tøj og så lige to par af mandens nye jeans :O Det kan jo saaaaaagtens vaskes sammen, og så lige krydre det en tørre tumbling. Det lignede lort og måtte til genbrug, og så forstår hun ikke jeg var sur. Hun var dog 26. Ikke hendes stolteste øjeblik ;-)

Anmeld

6. december 2013

Mother-love

Self er det skide ærgerligt. Men som du skriver så er hun 19 og nok ikke lige har tænkt over dt. Hun har jo nok bare gerne ville give en hjælpende hånd. Selvom jeg nok havde været smadre ærgerligt over det, så havde jeg stadig været rigtig glad for tanken om at hun ville hjælpe.

Ligesom en gang hvor min lillebror (da han var 14) boede hos mig et par dage. Havde han taget opvasken til jeg kom hjem. At det hele så lige skulle vaskes op igen fordi han havde brugt en hel dunk opvaskemiddel til 4 tallerkener et par gryder og 6-9 glas. Hahaha. Men synes det var en vildt sød tanke

Anmeld

7. december 2013

Ciss

Prøv ret og slet bare at køre det igennem en almindelig vask med det samme.

Det har jeg gjort et par gange, hvor den slags er sket - og i en del tilfælde har det faktisk virket.

Anmeld

7. december 2013

Pcokate

DianaRJS skriver:

totalt vredes udbrud....

Jeg håber da ikke hun fik vredesudbruddet st mærke men kyndig og venlig vejledning+ en masse taknemmelighed oveni

Anmeld

7. december 2013

Bshizzle

Syntes det er flot og gavmildt af din kære søster at vaske tøj for dig! 

Men desværre er skaden sket, og din søster er nok mindst lige så ked af det som du er! 

Så det eneste jeg tænker er at du nok selv skal vaske dit tøj, hvis du vil være sikker på det blir vasket på DIN måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.