vredes udbrud! -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

M (:

DianaRJS skriver:

ældre tøj der har været vasket et par gange, plejer jeg normalt også selv at vaske sammen, men der lagde 2 par helt nye mørkeblå bukser der ikke havde været vasket endnu imellem, så tror desværre det er derfor det er smittet af :/

Jeg ville gå ned i butikken, hvor bukserne er købt og "brokke mig". Tøj skal være farvefast, så det må IKKE smitte af (Medmindre der står i vaskeanvisningen at det skal vaskes separat). 

http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og-raad/Bolig-og-fritid/Toej/typiske-klager-over-toej-og-sko 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

Heidimed lea

meget ærgelig med tøjet. men jeg synes godtnok du er hård ved din søster hun er så sød og hjælpe dig.

Anmeld

6. december 2013

StudPsyk

DianaRJS skriver:

jo der var faktisk mærke i buksen ;P

men da jeg spurgte hende hvorfor pokker det hele var vasket sammen så hendes n var lyseblåt var at hun ikke vidste det... og hun er altså 19 så hvis man som 19årig ikke ved man ikke vasker hvidt med andre farver så tænker man ikke så langt... men måske mig der er forkert på den derfor er det nu stadig træls

Det er pisse ærgerligt når det er nyt og dyrt, men jeg synes godt nok du er MEGET hård ved en, som har været så utrolig sød at vaske tøj for dig. Jeg ved godt det er en lidt træls kommentar at få det her, men hvis den slags ikke må ske, så var det måske bedre at købe tøj, der var mindre dyrt. Alternativt vaske selv

Men jeg forstår godt det er surt.

Anmeld

6. december 2013

TNBC

DianaRJS skriver:

jo der var faktisk mærke i buksen ;P

men da jeg spurgte hende hvorfor pokker det hele var vasket sammen så hendes n var lyseblåt var at hun ikke vidste det... og hun er altså 19 så hvis man som 19årig ikke ved man ikke vasker hvidt med andre farver så tænker man ikke så langt... men måske mig der er forkert på den derfor er det nu stadig træls

Der er altså ikke alle 19årige der ved det. Jeg gør det ikke, fordi jeg ikke har hvidt nok og mit hvide er aldrig blevet pink eller lyseblåt.

jeg synes du er lidt hård ved hende. hun har lavet en lille fejl, og hvis hun ikke ved at det skal deles op, hvem er det så lige der ikke har lært hende det?

Hun har været sød at vaske tøjet og så brokker du dig bare. Ja, det er pisse surt(lad vær med at købe dyrt næste gang), men det er ikke noget at blive så sur over.. så må du bare selv vaske tøjet

Anmeld

6. december 2013

DianaRJS

M (: skriver:

Jeg ville gå ned i butikken, hvor bukserne er købt og "brokke mig". Tøj skal være farvefast, så det må IKKE smitte af (Medmindre der står i vaskeanvisningen at det skal vaskes separat). 

http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og-raad/Bolig-og-fritid/Toej/typiske-klager-over-toej-og-sko 

super tak... vidste jeg faktisk ikke

Anmeld

6. december 2013

DianaRJS

Yurie skriver:

Der er altså ikke alle 19årige der ved det. Jeg gør det ikke, fordi jeg ikke har hvidt nok og mit hvide er aldrig blevet pink eller lyseblåt.

jeg synes du er lidt hård ved hende. hun har lavet en lille fejl, og hvis hun ikke ved at det skal deles op, hvem er det så lige der ikke har lært hende det?

Hun har været sød at vaske tøjet og så brokker du dig bare. Ja, det er pisse surt(lad vær med at købe dyrt næste gang), men det er ikke noget at blive så sur over.. så må du bare selv vaske tøjet

hun burde nu vide det, da vi er blevet lært hjemmefra at vaske tøjet selv

og en ting er hvad jeg brokker mig over herinde, en anden er hvad jeg har sagt til hende, hvilket du jo slet ikke ved noget om

Anmeld

6. december 2013

DianaRJS

Janne T. skriver:

Det er pisse ærgerligt når det er nyt og dyrt, men jeg synes godt nok du er MEGET hård ved en, som har været så utrolig sød at vaske tøj for dig. Jeg ved godt det er en lidt træls kommentar at få det her, men hvis den slags ikke må ske, så var det måske bedre at købe tøj, der var mindre dyrt. Alternativt vaske selv

Men jeg forstår godt det er surt.

som lige skrevet til en anden er en ting hvad jeg brokker mig over en anden ting hvad jeg har sagt til hende

men ja pisse ærligt

Anmeld

6. december 2013

DianaRJS

Heidimed lea skriver:

meget ærgelig med tøjet. men jeg synes godtnok du er hård ved din søster hun er så sød og hjælpe dig.

kan helelr ikke se i indlæget hvad jeg har sagt til hende eller hvad jeg ikke har

der blev sagt " tak, men lidt træls du har vasket det blå sammen med det hvide" og så spurgte jeg hende pnt hvorfor hun havde gjort det, hvorpå hun svarede hun ikke vidste det

så hvis det er hårdt at sige det sådan så er jeg måske forkert på den

Anmeld

6. december 2013

TNBC

DianaRJS skriver:

hun burde nu vide det, da vi er blevet lært hjemmefra at vaske tøjet selv

og en ting er hvad jeg brokker mig over herinde, en anden er hvad jeg har sagt til hende, hvilket du jo slet ikke ved noget om

så er det jo nok en fejl... og så lad vær med spørg hende næste gang.

og nej jeg ved ikke hvad du har sagt til hende, men du skriver hvem ved ikke at man.. det er det jeg skriver udfra..

Anmeld

6. december 2013

LilleSmølf

DianaRJS skriver:

Min søster var SÅ sød at vaske de smås tøj... men hvem HELVEDE vasker Pink, Blåt og HVIDT SAMMEN???

det har resulteret i ALT emilies tøj der er hvidt på, eller hendes hvide strømpe bukser og trøjer og bodyer er helt lyseblå!!!!!

totalt vredes udbrud....

og man kan vel intet gør for at få det nogenlunde hvidt igen?

Fedt med en søster, der gider at hjælpe (og der måske ikke liiiige så at de var nye, mærke eller ej)

Jeg har altid vasket det hele sammen, uden problemer.

Nu er det jo heldigvis bare tøj, dyrt eller ej, så jeg er sikker på verden består

Alternativt (hvis det ikke kan vaskes ud) kunne du jo selv farve det - man kan få både til at farve i hånden og til at putte i maskinen (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.