vredes udbrud! -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.142 visninger
26 svar
28 synes godt om
6. december 2013

DianaRJS

Min søster var SÅ sød at vaske de smås tøj... men hvem HELVEDE vasker Pink, Blåt og HVIDT SAMMEN???

det har resulteret i ALT emilies tøj der er hvidt på, eller hendes hvide strømpe bukser og trøjer og bodyer er helt lyseblå!!!!!

totalt vredes udbrud....

og man kan vel intet gør for at få det nogenlunde hvidt igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

EnSødMor

DianaRJS skriver:

Min søster var SÅ sød at vaske de smås tøj... men hvem HELVEDE vasker Pink, Blåt og HVIDT SAMMEN???

det har resulteret i ALT emilies tøj der er hvidt på, eller hendes hvide strømpe bukser og trøjer og bodyer er helt lyseblå!!!!!

totalt vredes udbrud....

vask i klorin, derefter i alm vaskemiddel for at fjerne lugten?  

Anmeld

6. december 2013

DianaRJS

EnSødMor skriver:

vask i klorin, derefter i alm vaskemiddel for at fjerne lugten?  

problemet er lidt der er mønstre på det meste af det, der er en enkelt trøje og bodyer og self strømpebukserne kun er helt hvide... så det er bare øv med øv på...

Anmeld

6. december 2013

Albertsen92

DianaRJS skriver:

totalt vredes udbrud....

Øv øv
Jeg vasker selv alle farver sammen, har aldrig oplevet det smitte af?

Tror det værste kan gå af efter et par vaske

Anmeld

6. december 2013

DianaRJS

Albertsen92 skriver:

Øv øv
Jeg vasker selv alle farver sammen, har aldrig oplevet det smitte af?

Tror det værste kan gå af efter et par vaske

ældre tøj der har været vasket et par gange, plejer jeg normalt også selv at vaske sammen, men der lagde 2 par helt nye mørkeblå bukser der ikke havde været vasket endnu imellem, så tror desværre det er derfor det er smittet af :/

Anmeld

6. december 2013

De3Guldklumper

DianaRJS skriver:

totalt vredes udbrud....

Niks der er ikke noget at gøre.

Anmeld

6. december 2013

Albertsen92

DianaRJS skriver:

ældre tøj der har været vasket et par gange, plejer jeg normalt også selv at vaske sammen, men der lagde 2 par helt nye mørkeblå bukser der ikke havde været vasket endnu imellem, så tror desværre det er derfor det er smittet af :/

Ja så er det derfor
Håber det går af efter lidt vask!

Anmeld

6. december 2013

DianaRJS

Albertsen92 skriver:

Ja så er det derfor
Håber det går af efter lidt vask!

håber jeg godt nok også....!

det er hammer dyrt tøj hun har da jeg gerne ville kunne sælge det efterfølgende, men det kan jeg godt se nu at det nok ikke bliver en realitet...

Anmeld

6. december 2013

TNBC

DianaRJS skriver:

tror du så ikke det har været et uheld`? der var vel ikke mærker i bukserne...

Anmeld

6. december 2013

DianaRJS

Yurie skriver:

tror du så ikke det har været et uheld`? der var vel ikke mærker i bukserne...

jo der var faktisk mærke i buksen ;P

men da jeg spurgte hende hvorfor pokker det hele var vasket sammen så hendes n var lyseblåt var at hun ikke vidste det... og hun er altså 19 så hvis man som 19årig ikke ved man ikke vasker hvidt med andre farver så tænker man ikke så langt... men måske mig der er forkert på den derfor er det nu stadig træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.