dræn, åh nej /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

Mum33

Min søn på 8 måneder, fik dræn for 1 måned siden. Vi havde en tid kl 9.00. Jeg vækkede ham kl 3 om natten og gav ham havregrød, og puttede ham så igen bagefter  Han så noget sjov ud i hovedet da jeg hev ham op der, men det gik uden problemer og han var ikke sulten om formiddagen. Han fik et glas saft 2 timer før. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

Lukas&Liam<3

spj skriver:

nemlig. Arbejder på en børneafdeling og der er rigtig mange forældre der bare hælder vand i børnene for at aflede, men det er altså kun lidt de må få.

Min erfaring fra arbejdet er at børnene klare fasten så godt, men kan sagtens forstå du er bekymret for det. Det ville jeg også. Synes også det er en sen tid i har fået. Vi indkalder altid de små til kl. 7.45 eller 8.45.

Jeg synes også det er mange timer, og er næsten sikker på det bliver et problem. Hvis det går for langsomt nu med morgenmaden nu skriger han jo allerede /:
Heldigvis han først vågner sent. Min kæreste er lige stået op med ham nu her 8.15. Men det skulle lige passe han den dag ville vågne tidligt. Også går det slet ikke /:

Anmeld

7. december 2013

Lukas&Liam<3

CAWI skriver:

Da vores var ti mdr fik han dræn første gang. Vi havde tid kl 9. Vi gik senere i seng end vi plejede, og så satte vi uret til kl 3 om natten, hvor han så fik en flaske.
Hvis dit barn ikke får flaske, ville jeg bare prøve at trække sengetiden lidt.

Kl 9 ville han næsten uden problemer kunne holde til. Men 2 timer mere
Må høre om der er andre der har en anden dag, det hele passer så dårligt. :/

Anmeld

7. december 2013

Lukas&Liam<3

spj skriver:

nemlig. Arbejder på en børneafdeling og der er rigtig mange forældre der bare hælder vand i børnene for at aflede, men det er altså kun lidt de må få.

Min erfaring fra arbejdet er at børnene klare fasten så godt, men kan sagtens forstå du er bekymret for det. Det ville jeg også. Synes også det er en sen tid i har fået. Vi indkalder altid de små til kl. 7.45 eller 8.45.

Hvad skal jeg tage med til bagefter? Han er vel sulten men har vel alligevel ikke lyst til det helt store?

Anmeld

7. december 2013

Ciss

Vær sikker på, hvilken tidsgrænse som gælder for hans alderstrin, når det gælder at spise før narkose.

Begge mine har været i narkose flere gange på forskellige alderstrin, og da de var for små til at forstå det hele, vækkede jeg dem om natten en time før grænsen og så fik de mad eller mælk, så de skulle være bedst muligt rustede. Når de så vågnede om morgenen - jeg lod dem sove så længe de kunne for at de ikke skulle mærke sulten så meget - var jeg omhyggelig med ikke at lade dem se mig eller så vidt muligt andre, som spiste, og så havde jeg fuldt fokus på at lege og hygge med dem - gerne med noget nyt og spændende legetøj, hvis det var muligt, så de ikke fik tid til at tænke så meget på mad.

Anmeld

7. december 2013

spj

Maria&Lukas skriver:

Hvad skal jeg tage med til bagefter? Han er vel sulten men har vel alligevel ikke lyst til det helt store?

Hmm hvad med at tage noget af det han aller mest elsker at spise? En banan, yoghurt eller sådan noget.
Der nok stor forskel på om de gider spise eller ej bagefter. Hvis det var min søn er jeg sikker på, at han ville kamp æde når nu han ikke har måtte spise.
Husk på at børn meget bedre kan tåle narkosen end voksne. De kommer sig meget hurtigere end voksne.

Anmeld

7. december 2013

Lukas&Liam<3

spj skriver:

Hmm hvad med at tage noget af det han aller mest elsker at spise? En banan, yoghurt eller sådan noget.
Der nok stor forskel på om de gider spise eller ej bagefter. Hvis det var min søn er jeg sikker på, at han ville kamp æde når nu han ikke har måtte spise.
Husk på at børn meget bedre kan tåle narkosen end voksne. De kommer sig meget hurtigere end voksne.

Okay tak
Så tror jeg også bare han vil æde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.