dræn, åh nej /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

Lukas&Liam<3

hannetheis skriver:

Jeg villr vække ham så han kan nå morgenmad.
Vores ørelæge siger at dr små må få 2 marie kiks 2 timer før.

Det tror jeg også at jeg gør. Det er bare allerede 3:45 vores sagde han kun måtte få vand indtil 2 timer før /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

Tulle28

Min yngste på 15 mdr har lige fået dræn, vi fik en tid kl. 13.00 - så ingen mad hele formiddagen og vækkes midt i middagsluren

Men det gik altså overraskende godt! Jeg var også dødnervøs.
De må få modermælk indtil 4 timer før, det er vel det samme med MME (hvis du ikke ammer). og saft og vand indtil 2 timer før. Og så er det ellers bare med at aktivere, måske kan I tage derhen lidt før og sidde og lege lidt i venteværelset så der sker lidt?

Det skal nok gå og selvom man synes det er et overgreb og indgreb, så får de det jo SÅ meget bedre bagefter.

Held og lykke

Anmeld

6. december 2013

Lukas&Liam<3

Tulle28 skriver:

Min yngste på 15 mdr har lige fået dræn, vi fik en tid kl. 13.00 - så ingen mad hele formiddagen og vækkes midt i middagsluren

De må få modermælk indtil 4 timer før, det er vel det samme med MME (hvis du ikke ammer). og saft og vand indtil 2 timer før. Og så er det ellers bare med at aktivere, måske kan I tage derhen lidt før og sidde og lege lidt i venteværelset så der sker lidt?

Det skal nok gå og selvom man synes det er et overgreb og indgreb, så får de det jo SÅ meget bedre bagefter.

Held og lykke

Tak tror du det vil være en ide at tage ned i vuggestuen med ham så der rigtig sker noget?

Anmeld

6. december 2013

Tulle28

Maria&Lukas skriver:

Tak tror du det vil være en ide at tage ned i vuggestuen med ham så der rigtig sker noget?

Tja... Personligt ville jeg holde ham hjemme og selv aktivere, men det er da fint at lade ham være i vuggestuen et par timer og så hente. Men det er måske lidt svært når han skal faste?

Vi var iøvrigt inde og ude igen på 30 minutter. Det er hurtigt overstået og de er friske omend lidt trætte, når først de lige vågner rigtigt af narkosen - der kan de til gengæld godt være rigtig kede af det/sure/forvirrede.

Anmeld

6. december 2013

Lukas&Liam<3

Tulle28 skriver:

Tja... Personligt ville jeg holde ham hjemme og selv aktivere, men det er da fint at lade ham være i vuggestuen et par timer og så hente. Men det er måske lidt svært når han skal faste?

Vi var iøvrigt inde og ude igen på 30 minutter. Det er hurtigt overstået og de er friske omend lidt trætte, når først de lige vågner rigtigt af narkosen - der kan de til gengæld godt være rigtig kede af det/sure/forvirrede.

Når ja, må nok hellere holde ham hjemme. Også holde ham så længe vågen om aftenen som muligt. Så kan han snildt sove til 8.30.

Jeg er godt nok nervøs

Anmeld

6. december 2013

Tulle28

Maria&Lukas skriver:

Når ja, må nok hellere holde ham hjemme. Også holde ham så længe vågen om aftenen som muligt. Så kan han snildt sove til 8.30.

Jeg er godt nok nervøs

Åh det lyder ikke dårligt Det skal nok gå, bare rolig Men kan udmærket godt forstå dig.

Anmeld

6. december 2013

spj

Tulle28 skriver:

Held og lykke

Nej, det er ikke det samme med mme. Det er kun fuldamning indtil 4 timer før. Og man må ikke bare flyde dem med saft og vand. Det skal være meget tyndt saft, helst vand også kun en lille smule

Anmeld

6. december 2013

Lukas&Liam<3

spj skriver:

Nej, det er ikke det samme med mme. Det er kun fuldamning indtil 4 timer før. Og man må ikke bare flyde dem med saft og vand. Det skal være meget tyndt saft, helst vand også kun en lille smule

Hun sagde små mængder vand han får ikke saft

Anmeld

6. december 2013

spj

Maria&Lukas skriver:

Hun sagde små mængder vand han får ikke saft

nemlig. Arbejder på en børneafdeling og der er rigtig mange forældre der bare hælder vand i børnene for at aflede, men det er altså kun lidt de må få.

Min erfaring fra arbejdet er at børnene klare fasten så godt, men kan sagtens forstå du er bekymret for det. Det ville jeg også. Synes også det er en sen tid i har fået. Vi indkalder altid de små til kl. 7.45 eller 8.45.

Anmeld

6. december 2013

CaWi

Maria&Lukas skriver:

Har lige været til ørelægen med lukas, vi har lige stoppet behandlingen for møb men han havde stadig ondt. Det viste sig hans øre var fyldt med "snot" så vi blev enige om dræn da han altid har haft problemer med ørene.

Kommer så ud for at få en tid til det 14 dage og så kl 10.50
Hvordan skal min lille fis på 11 måneder forstå han ikke må få noget mad i alle de timer?/:

Da vores var ti mdr fik han dræn første gang. Vi havde tid kl 9. Vi gik senere i seng end vi plejede, og så satte vi uret til kl 3 om natten, hvor han så fik en flaske.
Hvis dit barn ikke får flaske, ville jeg bare prøve at trække sengetiden lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.