dræn, åh nej /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. december 2013

Lukas&Liam<3

Har lige været til ørelægen med lukas, vi har lige stoppet behandlingen for møb men han havde stadig ondt. Det viste sig hans øre var fyldt med "snot" så vi blev enige om dræn da han altid har haft problemer med ørene.

Kommer så ud for at få en tid til det 14 dage og så kl 10.50
Hvordan skal min lille fis på 11 måneder forstå han ikke må få noget mad i alle de timer?/:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

Trekløver(:

Maria&Lukas skriver:

Har lige været til ørelægen med lukas, vi har lige stoppet behandlingen for møb men han havde stadig ondt. Det viste sig hans øre var fyldt med "snot" så vi blev enige om dræn da han altid har haft problemer med ørene.

Hvordan skal min lille fis på 11 måneder forstå han ikke må få noget mad i alle de timer?/:

Har ikke lige nogle gode råd, men hvor er det ærgerligt det skal ligge så sent Kan du ikke prøve at snakke med ham om hvad der skal ske nogle dage i forvejen, og så blive ved og ved med at snakke om det indtil det er overstået.

Ved godt han måske ikke vil forstå noget af det, men er det eneste jeg kan komme i tanke om.

Anmeld

6. december 2013

Lukas&Liam<3

M_V skriver:

Har ikke lige nogle gode råd, men hvor er det ærgerligt det skal ligge så sent Kan du ikke prøve at snakke med ham om hvad der skal ske nogle dage i forvejen, og så blive ved og ved med at snakke om det indtil det er overstået.

Ved godt han måske ikke vil forstå noget af det, men er det eneste jeg kan komme i tanke om.

Han forstår jo ingenting /: men hvad pokker skal jeg gøre i 4 timer hvor han ikke må få mad? Det er jo umuligt uden han bare vil skrige og skrige.

Anmeld

6. december 2013

Babydreams

Maria&Lukas skriver:

Da min søn som 9 mdr skulle have lagt dræn, klokken 11.30 var jeg også total bekymret omkring det med maden, men det gik overraskende godt, jeg gik en tur med ham, også legede vi, han pev ikke på noget tidspunkt :-)

Anmeld

6. december 2013

Trekløver(:

Maria&Lukas skriver:

Han forstår jo ingenting /: men hvad pokker skal jeg gøre i 4 timer hvor han ikke må få mad? Det er jo umuligt uden han bare vil skrige og skrige.

Aktivere ham så meget så muligt, gå en tur i skoven/ forsøge at aflede hans opmærksomhed med noget han godt kan lide.

Håber det vil gå meget bedre end du frygter

Anmeld

6. december 2013

Lukas&Liam<3

Rikke Rasmussen skriver:

Da min søn som 9 mdr skulle have lagt dræn, klokken 11.30 var jeg også total bekymret omkring det med maden, men det gik overraskende godt, jeg gik en tur med ham, også legede vi, han pev ikke på noget tidspunkt :-)

Har bare den mest madglade dreng. Og det er jo både morgenmad og formiddags frugt han kommer til at springe over. Synes ikke det er fair /:

Anmeld

6. december 2013

Lukas&Liam<3

M_V skriver:

Aktivere ham så meget så muligt, gå en tur i skoven/ forsøge at aflede hans opmærksomhed med noget han godt kan lide.

Håber det vil gå meget bedre end du frygter

Tak der er jo ikke så meget andet at gøre end det bedste jeg kan. Det hele ramlede bare lige sammen for mig da kæresten heller ikke kan være med /: så er nok ikke særlig optimistisk /:

Anmeld

6. december 2013

Trekløver(:

Maria&Lukas skriver:

Tak der er jo ikke så meget andet at gøre end det bedste jeg kan. Det hele ramlede bare lige sammen for mig da kæresten heller ikke kan være med /: så er nok ikke særlig optimistisk /:

Ja det er ikke sjovt har du en veninde eller mor der kunne tage med og støtte dig?

Nej du kan jo kun gøre dit bedste, men sådan noget skal bare overstås

Anmeld

6. december 2013

Lukas&Liam<3

M_V skriver:

Ja det er ikke sjovt har du en veninde eller mor der kunne tage med og støtte dig?

Nej du kan jo kun gøre dit bedste, men sådan noget skal bare overstås

Har ingen veninde jeg lige synes kunne tage med. Og min mor er ikke til meget hjælp, hun er nok lige så nervøs som mig /:

Anmeld

6. december 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Maria&Lukas skriver:

Jeg villr vække ham så han kan nå morgenmad.
Vores ørelæge siger at dr små må få 2 marie kiks 2 timer før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.