Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bshizzle skriver: Jeg hentede mine børn kl 13 i DP og SFO.. Efter der hyggede vi bare her hjemme i varmen. Klokken blev så 16 og kæresten ringede hjem og sagde han holder i kø i Fredericia.. ok!? Tænkte jeg... 15 min efter ringer han hjem og siger de har lukket den gamle Lillebæltsbro liiiiiige foran ham Så han er strandet i Jylland. Det er noget MØG for jeg HADER at være alene hjemme i sådan et vejr! Men heldigvis ringer han hjem tit.. men ellers sidder jeg bare og ser fjernsyn og hygger med en masse frugt Men savner min kæreste
Jeg hentede mine børn kl 13 i DP og SFO..
Efter der hyggede vi bare her hjemme i varmen.
Klokken blev så 16 og kæresten ringede hjem og sagde han holder i kø i Fredericia..
ok!? Tænkte jeg...
15 min efter ringer han hjem og siger de har lukket den gamle Lillebæltsbro liiiiiige foran ham
Så han er strandet i Jylland.
Det er noget MØG for jeg HADER at være alene hjemme i sådan et vejr!
Men heldigvis ringer han hjem tit..
men ellers sidder jeg bare og ser fjernsyn og hygger med en masse frugt
Men savner min kæreste
ja... det gør jeg også... men han har heldigvis fri om fem minutters tid....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ms.Sunshine skriver: Ja, som overskriften siger; hvad laver I her til aften med dette stormvejr?...Jeg håber bare at klokken snart bliver 22:30 så manden får fri og kommer hjem mens jeg sidder og spiller spil på nettet og hører musik på youtube med en masse levende lys da strømmen i vores lejlighed ikke kan blive enig med sig selv om den skal virke eller ej....
Ja, som overskriften siger; hvad laver I her til aften med dette stormvejr?...Jeg håber bare at klokken snart bliver 22:30 så manden får fri og kommer hjem mens jeg sidder og spiller spil på nettet og hører musik på youtube med en masse levende lys da strømmen i vores lejlighed ikke kan blive enig med sig selv om den skal virke eller ej....
Vi har lige været ude med hunden.
Er glad for hun vejer til, så hun ikke blæste væk
esioul skriver: Vi har lige været ude med hunden. Er glad for hun vejer til, så hun ikke blæste væk
manden er også lige kommet hjem...
Ms.Sunshine skriver: Åh I er heldige... Jeg må desværre indrømme at jeg faktisk er mørkeræd, så det er ikke så rart at vide at manden først har fri fra arbejde kl. 22:30 når lyset sådan kommer og går - og vinduerne knager som om de er ved at falde ud...
Åh I er heldige... Jeg må desværre indrømme at jeg faktisk er mørkeræd, så det er ikke så rart at vide at manden først har fri fra arbejde kl. 22:30 når lyset sådan kommer og går - og vinduerne knager som om de er ved at falde ud...
Ayasmor skriver: Øv for pokker.. Så kan jeg godt forstå, hvis du ikke syntes, at det var fedt at være alene hjemme. Håber, at din mand kom sikkert hjem
Øv for pokker.. Så kan jeg godt forstå, hvis du ikke syntes, at det var fedt at være alene hjemme. Håber, at din mand kom sikkert hjem
det gjorde han... Men det tog ham 15 minutter i stedet for kun 5 minutter....
Til gengæld endte vi med at måtte sove i stuen fordi vi bor i et gammelt hus og begge havde fornemmelsen af at få soveværelsesvinduet i hovedet...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128