Hvad laver I i dette stormvejr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2013

VIPpigen

Vi byggede racerbane. 

Moderens aller kæreste legetøj

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

stjernehimmel

VIPpigen skriver:

Vi byggede racerbane. 

Moderens aller kæreste legetøj

hihi  rå-hygge på højeste plan 

Anmeld

5. december 2013

isabellasmor

Ja, som overskriften siger; hvad laver I her til aften med dette stormvejr?...

Jeg håber bare at klokken snart bliver 22:30 så manden får fri og kommer hjem mens jeg sidder og spiller spil på nettet og hører musik på youtube med en masse levende lys da strømmen i vores lejlighed ikke kan blive enig med sig selv om den skal virke eller ej....

Vi sidder i sofaen og følger med i news, venter på der kommer "under the dome"  Bella' pigen sover sødt, hun har slet ikke sovet middag idag, så hun gik ud som et lys

Anmeld

5. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
isabellasmor skriver:

Vi sidder i sofaen og følger med i news, venter på der kommer "under the dome"  Bella' pigen sover sødt, hun har slet ikke sovet middag idag, så hun gik ud som et lys

åh ja.... Under the Dome...
jeg håber strømmen bliver der fra nu og i hvert fald til 23:15, for vi optager serien....

Anmeld

5. december 2013

isabellasmor

Ms.Sunshine skriver:

åh ja.... Under the Dome...
jeg håber strømmen bliver der fra nu og i hvert fald til 23:15, for vi optager serien....

synes indtil videre den er fed! Hehe. ja, gid man havde mulighed for at optage den ... Vi må sq da have fat i sådan en optager/dvd afspiller...... 

Anmeld

5. december 2013

MariaKyedDK

Ms.Sunshine skriver:

Jeg håber bare at klokken snart bliver 22:30 så manden får fri og kommer hjem mens jeg sidder og spiller spil på nettet og hører musik på youtube med en masse levende lys da strømmen i vores lejlighed ikke kan blive enig med sig selv om den skal virke eller ej....

øv at din mand ikke er hjemme før der... heldigvis er min hjemme, jeg har været så skælslagen, det buldre og brager, og vinduet knirker og knager og det er stadig meget voldsom storm her. 

men er faldet lidt til ro, efter vi har siddet og lavet skabeloner, til sne-figurer på vinduerne  

nu er sønnen lige blevet puttet og vores datter er også faldet til ro nu... ret sent, men har det bedst med vi er samlet når uvejrende er værst i gang - ligesom med kraftig tordenvejr osv.. 

overvejer selv at gå i seng, er såååå træt efter at være bange... ... åndsvagt at være så bange for blæst, men synes virkelig ikke det er sjovt når det er uvejr. 

Anmeld

5. december 2013

Sujan

Skal egentlig i seng, men kan ikke lade være at følge med i nyheder o.s.v...
Har kun været i gang på job i 1,5 måned. Haft barn syg i dag. Ved ikke om togene kører i morgen og så er det endnu en dags fravær!!!! Ihhhhhh...

Anmeld

5. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
isabellasmor skriver:

synes indtil videre den er fed! Hehe. ja, gid man havde mulighed for at optage den ... Vi må sq da have fat i sådan en optager/dvd afspiller...... 

vi har HomeTrio så det er derfor vi kan optage den... men ja, den er rigtig fed....

Anmeld

5. december 2013

M (:

Ms.Sunshine skriver:

Har siddet med en syg sovebaby på armen hele aftenen.. 

Anmeld

5. december 2013

Bshizzle

Jeg hentede mine børn kl 13 i DP og SFO..

Efter der hyggede vi bare her hjemme i varmen.

Klokken blev så 16 og kæresten ringede hjem og sagde han holder i kø i Fredericia..

ok!? Tænkte jeg...

15 min efter ringer han hjem og siger de har lukket den gamle Lillebæltsbro liiiiiige foran ham 

Så han er strandet i Jylland.

Det er noget MØG for jeg HADER at være alene hjemme i sådan et vejr!

Men heldigvis ringer han hjem tit..

men ellers sidder jeg bare og ser fjernsyn og hygger med en masse frugt 

Men savner min kæreste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.