Hvad laver I i dette stormvejr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
25 svar
18 synes godt om
5. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Ja, som overskriften siger; hvad laver I her til aften med dette stormvejr?...

Jeg håber bare at klokken snart bliver 22:30 så manden får fri og kommer hjem mens jeg sidder og spiller spil på nettet og hører musik på youtube med en masse levende lys da strømmen i vores lejlighed ikke kan blive enig med sig selv om den skal virke eller ej....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

Ayasmor

Vi sidder her i sofaen under dynen og hygger med hver vores com og kræsne købere i tv

Anmeld

5. december 2013

MortilElias2010

Elias ser film på værelset og skal puttes til natten når han henter os. Vi ligger i hver vores tæppe med ærmer fra Tigeren og ser DR2 om stormen. Dvs. jeg gør for min mand sover  Han mener selv han er ved at få den usle variant af  mandesygen. Så lader ham bare være, elsker når han sover hernede i stuen ved siden af mig. Jeg er ved at få klaustrofobi over at være indenfor og ikke kunne komme ud og se naturens rasen og magt. Vil ud at se det store træ midt i haven som er væltet. Og hvilke andre skader der er sket. Og vovsen trænger som jeg også til en laaaaaang god frisk tur udenfor. Så træt hygge herfra 

Anmeld

5. december 2013

Ms.Momo

Ayasmor skriver:

Vi sidder her i sofaen under dynen og hygger med hver vores com og kræsne købere i tv

Åh I er heldige...

Jeg må desværre indrømme at jeg faktisk er mørkeræd, så det er ikke så rart at vide at manden først har fri fra arbejde kl. 22:30 når lyset sådan kommer og går - og vinduerne knager som om de er ved at falde ud...

Anmeld

5. december 2013

Momo

Sidder og hækler  men overvejer og gå i seng, min Datter kan ikke rigtig finde rå så tror jeg vil putte mig ind til hende. 

Anmeld

5. december 2013

Ms.Momo

Momo skriver:

Sidder og hækler  men overvejer og gå i seng, min Datter kan ikke rigtig finde rå så tror jeg vil putte mig ind til hende. 

jeg satte mig også til at brodere, men måtte pakke det væk da det er svært at brodere uden lys...

Anmeld

5. december 2013

Emilie91

Ej hvor øv for dig at du skal sidde helt alene... håber din mand får tidligere fri så han kan sørge for dig i det her vejr  

Mig og min mand sidder i sofaen og læser de der graviditets brochure man får hos lægen.. Jeg har lige fået bekræftet idag at jeg er gravid så vi hygger os rigtig meget  

Anmeld

5. december 2013

stjernehimmel

Jeg havde håber på vi bare ku slappe af og hygge.. men istedet er jeg nødsaget til at skrive til elever og lærer fra min datters nye klasse grundet vold og trusler... 

SUK.... her er der storm i mere end en forstand... 

Anmeld

5. december 2013

Ms.Momo

emiliedamm skriver:

Ej hvor øv for dig at du skal sidde helt alene... håber din mand får tidligere fri så han kan sørge for dig i det her vejr  

Mig og min mand sidder i sofaen og læser de der graviditets brochure man får hos lægen.. Jeg har lige fået bekræftet idag at jeg er gravid så vi hygger os rigtig meget  

det håber jeg også... han arbejder i Netto og normalt er der mange mennesker, men det er der nok ikke idag, så....

Anmeld

5. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har smidt mig i sofaen, med min dyne og en kat. Kærsten ligger i den anden sofa og slapper! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.